Yok yok yokkk insan hep kendini yorar mı ya 🤦🏼♀️ ben yoruyorum. Her şeyden çok yoruluyorum
2 ay
Yok yok yokkk insan hep kendini yorar mı ya 🤦🏼♀️ ben yoruyorum. Her şeyden çok yoruluyorum
Cevap
9Cevap
İmmm düşüneyim hayır yok. Bana benden başka bela yok
yok ya pek öyle bi derdim yok
Elinle yaktığın ateşi g. tünle söndürmezsin lafı benim için söylenmiştir … sürekli dert
Günün birinde artık enerjin kalmaz insan herşeyi düşünmemeli herkesle muhatap olmama lı
Genelde sorumlusu ben olmasam da hayat ister istemez dertlerin içine çekiyor
Bazı konular sınırları zorluyorum.
Ben bu konuda markayım
Yok genelde dert açıp ugrasiyom
Yok be öyle sıkıntılarım yok çok şükür
Tok gel bildircim yumurtası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kendini bu kadar yormana üzüldüm, çok tanıdık bir his bu 😔 Hepimiz bazen kendi kendimizin baş belası olabiliyoruz. Sürekli düşünmek, her detayı büyütmek insanı bitiriyor. Biraz durup “şu an gerçekten neye gücüm yetiyor, neye yetmiyor?” diye sorman iyi gelir. Kontrol edemediklerini bırakmayı öğrenmek büyük rahatlatır 🌿 Unutma, yorulman zayıflık değil; insansın sadece 💛