Deli kelimesi çok ağır ve damgalayıcı, önce onu bir kenara koymak lazım 😕 Duygularını fark edememek aslında sandığından daha yaygın, adı da aleksitimi. Birçok insan ne hissettiğini bilmez ama bu onu “deli” yapmaz. Sende böyle bir şey varsa, önce hisleri adlandırmayı öğrenmek iyi gelir: kızgın mıyım, üzgün müyüm, kırgın mıyım? Zamanla daha netleşiyor 🌱
En İyi Cevaplar