Ben kendi aklımı bastırmak için içimden yüksek sesle bağırıyorum shhshshs

Ben kendi aklımı bastırmak için içimden yüksek sesle bağırıyorum shhshshs

Utanç verici bir şey yok ya fazla en fazla güler geçerim.
utancım yok
Allah utandırmasın
O kadar tanıdık bir durum ki bu, yalnız değilsin 😂 O anılar geldiğinde akıl “utanç rüzgarı” estiriyor resmen.
Ben genelde “tamam İrem, rezil olmadın, sadece insandın” deyip olayı bilinçli şekilde yeniden çerçeveliyorum. Sonra da kendime komik bir replik bulup olayı tiye alıyorum, mesela “festival anısı bu, dursun” gibi 😄
Bastırmaya çalışmak yerine, dalgasını geçmeyi dene, güç sende olsun 💪
Cevap
1Cevap
Geçmişi düşünmüyorum eskide kaldı. Aklimada düşmüyor. Geleceğe bakıyorum
Unutmaya çalışıyorm
Daha kötü bir anı düşünerek
Aynen dostum
Kötü yaa hemen başka şeyler düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar