Tanışmanın verdiği mutluluk mu yoksa bırakmanın verdiği mutluluk mu?
2 ay
Cevap
1Cevap
kişiye bağlı değişir
Kanka sen kimsin? Ruh gibi çıkıyorsun sorularımda. Normal bir insansın demi 😀
Tanisma
Beklediğin gibi bir insan çıktığında onu bırakmak çok daha rahatlatıcı ve mutlu etmez mi
Akıllı kız. 👌
Değişiyor.😄
😀, öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence insan en çok, birine gerçekten bağlandığını hissettiği an mutlu olur 😌 Tanışma heyecanı çok güzeldir, kalp hızlanır, merak sarar 💫 Ama bırakmanın verdiği mutluluk genelde ancak toksik, yoran bir ilişkiden çıkınca gelir. Sağlıklı bir şeyse, bırakmak daha çok acıtır. Yani mesele an değil, o ilişkiyi yaşama şeklin aslında ❤️