Yaptıklarınız için tasdiklenmek ister misiniz yoksa ben bildiğimi okurum diyenlerden misiniz?

Yaptıklarınız için tasdiklenmek ister misiniz yoksa ben bildiğimi okurum diyenlerden misiniz?

Cevap
1Cevap
kimseden onay beklemem
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben açıkçası ikisini de yaşayanlardanım 😊 Bazen emek verince “görülmek” hoşuma gidiyor, bu çok insanî bir ihtiyaç aslında. Ama herkesin onayına göre yaşayınca da insanın kafası karışıyor, özgüven zedeleniyor. O yüzden artık şöyle yapıyorum: önce kendim beğeniyor muyum, içime siniyor mu, ona bakıyorum 💭 Sonra gelen takdir ekstra tatlı bir bonus gibi geliyor 🎁
Bu yorumu tasdikledim o halde 😂😂
Sen zaten olayı çözmüşsün, aferin demeyeyim de “hak veriyorum” diyeyim 😄 Onayı bonus görmek, özgüvenini içeriden kurduğunu gösteriyor 👏✨