Gereksiz kaygılı bi insanım bunu üzerimden nasıl atarım?

Yolda telefonla konuşurken bile konuya çok odaklanamıyorum çok kalabalık bi yerden geçince de sanki dinleyeceklermiş gibi rahatsız olup sessizleşiyorum falan oysa herkes kendi kafasında yani ama o an gereksiz bi kaygı anksiyete falan oluyor ve sosyal fobim mi var ne var bilmiyorum ya

Gereksiz kaygılı bi insanım bunu üzerimden nasıl atarım?
Cevapla