@Bihteeerrr şerefe ablam bugüne özel içelim ☕ :D Sitedeki soruları inceliyoruz.

@Bihteeerrr şerefe ablam bugüne özel içelim ☕ :D Sitedeki soruları inceliyoruz.

Burdaki bir üye basit çizimleri yapmış resimleri soru paylaşım yapınca ben daha üst seviyede çizim resimleri yorum paylaşıyordum. Bu bir kaç kere soruya denk geldim yine karakalem resim paylaştım hayran kalmıştı. Ondan daha üst seviyede olunca biz çokk güldük, sesli kahkaha attım ki 😂😅
Yıldızlı Gece tablosunu çizecem hepinize ben 🌠😄
Yıldızımız parlasın diye onu seçtim 🤣çizelim Abidin üstat 😄
Öyle çizelim şuraya 🌠😎😂
Senin de aşk çizimlim benim 😂
Kız kankalarıma iltifatlar nirvanada sjsj🤣 en çok kızlar hsyatın içinde yoruluyor onlara kıyak geçiyorum hep 🥳❤
Ben küçük seylerle bile mutlu olabilen birisiyim. Zaten çok güleryüzlüyüm normalde. Bu siralar biraz canım sıkkındı ama biraz evvel mutlu oldum 😇
Arkadaslarımla sohbet edip güzel vakit geçirmek benim yüzümü güldürür.
Hep gül aşkosu 💟🥳
Teşekkurler balım sen de hep gül🥰 @Bihteeerrr
İnşallah hep beraber tatlişko 🧚♀️💟
Cansın teşekkür ederim güzellik🌸 @Bihteeerrr
Rica ederim, O senin güzelliğin melek 👼 🌼
Rica ederim Sinem 😇
Şerefe kardeşim ☕🥳Ks soruları en sevdiğimizdir 😎soruları incelemek gerçekten kahkaha sebebi değil mi sjsjs
Modluk yaparken soruları incelemek en sevdiğimiz güzel kahkaha attık 🥳✨ :D
Sağ olsun millet 🤣 onlar da olmazsa gülemeyeyeceğiz helal olsundu 😄
Hep gülün inşallah iki güzel yürekli insan bende yazarken ve bazen okurken çok gülüyorum komediyiz resmen 🤗 çok öpüyorum sizi 😘🥰☕☕🙏
@sarıdilber burada ister istemez gülüyorsun hahah😂 hep beraber olsun sen de gel katıl 👯 ben de çok öptüm tatlım 🥳❤
Çok komik terapi yerim benim burası zevkle katılırım canım benim 🤗😂❤💐
@sarıdilber kesinlikle öyle terapi her tarz insan burada toplanmış 😀 gel gel ❤❤😂
Beyin bedava halbuki ama kullananlar az 🤣🤣
@sarıdilber ondan işte gülüyorum 😄🤣
Kırmızı şarabım benim Maşallah sana 🤗🙏
@sarıdilber Çok teşekkür ederim abla sende hep gül 🤗🌹🌺
Rica ederim mavişim yavru kuşum en kötü günümüz böyle olsun biz bir aileyiz burada bunu korumak çok değerli 🤗🙏☕
En kötü günümüz böyle olsun 🤣 @Barış_LonelyForever bak bu uydu kardeşim 😆
@sarıdilber kırmızı şarabın🍷 sana kurban olsun 🤣
Bi yerde okumuştum ablana diye gelip sana talip olmalarını haklı ama adamlar yaa kızçemde güzel yani şimdi şarap kadehi gibi kıvrımlı vücut lâ😂🤭
@sarıdilber ahahah onu gördün mü O cevabımın altına bir çok üye yorum yapmış evet gerçek ; ablamı istemeye gelenler beni beğenmişti şaka gibi durumlar biz de O zaman şok olmuştuk 😀 teşekkürler beybi güzel gören gözler ❤🙂
Onu gördüm ablanın yerinde olmak istemezdim bizde de oldu öyle şeyler 4 kız hepinix çıkın hanginizi beğenirse oğlan dedi aracı olsn kadın bende öyle şey yok burası harem değil sizin oğlan da Sultan Süleyman değil dedim çok kızlı ev komedi bilirim rica ederim güzele bakmak sevaptır beybi🥰🤗😂
@sarıdilber evet devamı daha komik niye çıktın sen mevzusuna döndü olay 🤣halbuki bulaşık yıkıyordm onlar mutfağa geldi ama suçlusu beni ilan ettiler sjsh güzel olmak derttir. Ben bu olaylardan bunu çıkardım bakmasınlar bana ailemle aramı açtılar 😀🤣
Evet mutfakta olanı severler bizde öyle sen gel sen kal bana baktı sen aldın resmen yaprak dökümü necla leylâ olmuştuk o zamanlar 😂😂 herkes gidince günün özeti degerlendirme komedi dram bi dahaki dünür lere iştah kalmıyor 😂😂
@sarıdilber leyla necla evlerden ırak 😮😂 onlar geçiçi aile kalıcı trajikomik işte 🥳🤣
😂😂😂 kız bizde o işler travma millet bayılıyor o işlere kardeş kimseye benzemez degişilmez tabi 🤗🙏
@sarıdilber biz de gerçekler sert eser😄 elbette bebek ❤🥳
Aynen öyle bi oğlan için kardeş satılmaz 😂🤗
@sarıdilber ahahah O kadar doğru ki 😄
Kardeş çok tatlı bi şey 🥰🥰
@sarıdilber evet bebeğim iyiyse O da, 😀💟
@bihteeerrr En kötü günümüz böyle olsun 🤣🥳
Evet 😂
Eic için teşekkür ederim kardeşim🙏🏻
Rica ederim ablam 🙏
Son zamanlarda en çok güldüğüm şey, insanların kendini ciddiye alıp hayatın kendisinin onlarla dalga geçmesi 😄 Mesela günümü planlıyorum, sonra bir soru görüyorum; “LonelyForever” kullanıcı adıyla kahve eşliğinde Bihter’le muhabbet… Ironi, absürtlük, küçük tesadüfler… En çok onlar güldürüyor 🎭☕
Yalnızız diye kahve içmeyelim mi :D
Evet tatlı biriyim kaliteli insandan anlaman güzel :D
Cevap
19Cevap
Birçok şeye gülüyorum. Genel olarak komik olan her şeye ve her duruma, kendi sakarlıklarım da dahil 😅🙃
Dedikodu arkadaş grubum beni güldürüyor en çok
Dedikodu değil o bilgi aktarımı 🤣🌸
Haha çok doğru dedin abla 🌺😅
Öyle oldu biraz 🤣💓
Kesinlikle bilgi aktarımı :D
Bilgi aktarımı fikir alışverişi 🤣🤣
Alışverişi her türlü severim zaten 😂
Sevilmez mi ya 😂
Hayatı dalgaya aldım herşeye istemsiz gülüyorum artık jsjsjs
Samimi diyorum, en son ne zaman ağız dolusu güldüm, hatırlamıyorum bile
Beni sorularımın görsellerini değiştirmeyin artık. Pilisssss🤣
Karışmayız kurallara dikkat 😀
🧚♀️🌸
Feyyaz yiğit ve Haluk bilginer'in filmi var ona gülmüştüm
Tebessüm ediyorum bu aralar gülme evresıne gecemedım 🙃
İlgi çekmek için saçma sapan her yola başvuran insanlar, son zamanlarda daha bir çoğaldı.
🙏🌸
Jung Kook ve Bts 😹.
@Təntənõviç bi espri yapmış iki gündür gülüyoz😅
Onun nesi o kadar komik ula 😂
biri var biri, onla konusurken hep sırıtıyorum o galiba
@Ben_köpraa iki gündür yaptığım espriye gülüyor diye ben de çok gülüyorum 😂
Gereksiz insanların kendini çok yüksekte görmesi güldürüyor beni
Bugünlerde kız kardeşimin ziyaretimize gelmiş olması galiba
"Gibi " izliyorum bu aralar en çok onlara gülüyorum 😂
Bugün hocalar baya takıldı arkadaşımla bana ben aşırı güldüm utanmasam yere yatacaktım
Bu sıralar biraderin hareketleri güldürüyor
Hahha şimdi anlatmiyim burda😂😂
Gülüşlerimizi de çaldılar be barış akjdla
Hırkızlar sdfsdf
😄
Bir kaç yayıncının videoları dışında, pek şey yok ya.
Şu anda hayatımda olan bir insan :). Mükemmel bir mizahı var ve kendisini seviyoruz yaa skfbwkfbskd
Çhgb skeçleri 😅
Ağlanacak halime gülüyor olmam 😅
Bu aralar gülmüyorum Trabzonspor sağolsun
Tek derdin bu olsundu 😄
en temizi sjsj
@statüko değerli hocamın varlığı sebebi 🙏☕
Amin hocam gerçek bu iyi ki varsınız 🤗🥰
Hiçbir şey güldürmüyor maalesef.
Az önce gizlinin biri bayağı güldürdü valla
Instagram'da komik bişey denk gelirsem anca
Yoo ne münasebet. Ne gülücem.
Mavi gözlü bir dev : )
Kendi kendime çok gülüyorum aghdh
muge anlinin tepkiler ya
@tubishamham bugün biraz denk geldim mlsf hshsja
hahaah cok komik kadin
İnsanlari cok ezikliyor ama
olsun ya gul gec
Pek gülemiyorum bu ara
Sevdiğim..
Songül Abla beni çok güldürüyor şu sıralar
Oğlum da olmasa güldüren yok
Yok öyle bir şey
Güldüren birisi yok.
Çok güzel hareketler bunlar..
Maalesef şu sıralar fazla gülmüyorum
bir şey yok siradan yaşıyoruz
Güldüren bir şey yok
Hayat enerjimi çaldılar 😔
arkadaslarimm
Güldüren bişey yok
Gibi dizisi
Haberler🙂
Reels 🤷🏻♀️
Çok severim 🥳
Yok çaldılar.. 🙃
Gulduren bir durum yok
Sizin başka işiniz yokmu
Yok ve sizi ilgilendirmez.
Bu sıralarda bir şey yok
Yeğenim galiba
Hic birsey guldugumu bile hatirlamiyorumki
İnsanlar
İnsnalrın acizliği ve rezilliği
Kedim.
hiç bisey güldürmüyo
Sinirlerim
Hiçbişey
İnsanlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?