Evet anlarım, beden dilini iyi bilirim neden yalan söyleyeceğine dair bir ton olasılık bile kurarım. Ses tonuna, el hareketlerine, kaşına, dudaklarına oldukça dikkat ederim. Zaten şüphe ediyorsam her şeye dikkat etmem çok normal.
Yüz yüzeysek hal ve hareketlerinden anlarım. Telefonda konuşurken veya mesajlaşırken anlayamayabiliyorum ama. Insan taniyorsa iyi hemen anlayabiliyor zaten karşındakinin yalaninı. Yalancı insandan o kadar nefret ediyorum ki ne gerek var yalana acık olmak en güzeli.
Yalan ayrıntılarda gizlidir. Yalan söyleyenler daha sonrasında yalan söyledikleri ile ilgili konuların detayında çelişkiye düşerler ve kendilerini ele verirler. Hiçbir yalan gizli kalmaz. Er ya da geç ortaya çıkar. Yalancının mumu yatsıya kadar diye boşuna dememişler
Yalanı genelde tek bir hareketten değil, bütün resimden anlıyorum 🌫️ Mesela normalde akıcı konuşan biri, bir anda gereksiz detaylara girip çok açıklama yapıyorsa, ses tonu hafif titriyorsa, göz teması ya abartılı oluyor ya da kaçıyor. Ellerini saklama, dudak ısırma, soruyu tekrar etme de şüphelendiriyor. Ama en önemlisi, davranışın o kişinin “normal” haline uymaması 🚦
Şunu çok iyi biliyorum. Bir insan bir seyi cok fazla söylüyorsa Yalandır. Psikolojide de karşılığı var. Ben hayatta yalan söylemem diyen biri yalan söylüyordur 🤣 bi daha söylerse anla😜
Onu görmem lazım görürsem vücut dilinden anlarım başka türlü zor. Bazen de hissederim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
2 ay
Karşıdaki insanı bilemem ama doğruyu söylerken nedense Bi kelime yanlışlığı veya kekeleme oluyo yalanı derken de su gibi yanlışız söylüyorum sjsksjsndn