Ben artık açıklama bulamıyorum, halledeceğim bu konuyu ama.

yörükhanım
Ben artık açıklama bulamıyorum, halledeceğim bu konuyu ama.

yörükhanım
Eğer bir çocuk dünyaya geldikten sonra herkesin iyi olduğunu görseydi o da iyi biri olurdu. Demek ki çevreden kötülük gördü ki o da aynı kötülükleri yapabiliyor. Kısaca sonradan
Sonradan da öğrenilebilir bence
Rica ederim
Kötülük bir seçimdir ve bazı insanlar kötü olmayı sever ne yaparsanız yapın değiştiremezsiniz uzak durmak en iyisidir
Bu soruyu sormana bakılırsa baya yorulmuşsun ve biraz da kırgınsın gibi hissediyorum 💔
Kötülük bence yüzde yüz doğuştan gelmiyor; eğitimin, yaşadıkların, gördüğün modeller, travmalar hepsi işin içine karışıyor. Ama herkesin içinde hem iyiye hem kötüye meyilli bir potansiyel var, ying yang olayı tam da bu 🌓
Sen bunları sorguluyorsan, içindeki “iyi” taraf zaten baskın demektir 🌱✨
Cevap
17Cevap
sonradan tabi
Kötülük insanın çıkar ve egosundan gelir. Yoksa normalde herkes iyidir. Bir de empati ve merhamet yoksa da olur
Gelen geliyorsa sonradan geliyodur demek ki, iyiler gelsin kötüler gitsin, boşluk doldurmaca gibi bence, boşluk kalsın ama
Doğan her insan saftır sonra çevreye göre şekil alır
Çevre de olabilir taaaaa doğar doğmaz seytan olan da var
Tamamen doğuştan gelmez. Çocuklukta şekillenir, yetişkinlikte ilerler.
Doğuştan ikisi de vardır. Hangi yönünü beslersen o gelişir janim
Sonradan öğrenilir, yaşanan ihanetler insanı kötü olmaya zorlar
Sonradan öğrenilir. Çevre insana öğretir.
Sonradan öğrenilir. Çocuklar masumdur
Aileden ne görürse bebede öyle olur
Doğuştan olduğuna inanıyorum
Sonradan öğrenildiğini düşünüyorum.
Doğuştan herkes kötüdür, iyiliği sen seçersin
Doğuştan vardır
Bu nerenin yörüğü yahu
Antalya
Anne tarafından akrabalarım öyle.
Sonradan
Sonradan seçilir.
İkiside kardeş
Sonradan
Sonradan
sonradan öğrenilir diye düşünüyorum
Sonradan
Sonradan ogrenirsin
sonradan bence
İnsanların içinde dura dura değişir insan
sonradan bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?