Bazen kendimi kaptırıp gidiyorum hayatın koşturmasına ama sonra durup düşününce fark ediyorum ki aslında hayatı güzelleştiren şeyler çok büyük başarılar değil, o hepimizin bildiği küçücük kelimeler...
Mesela birine içten bir "teşekkür ederim" demek ya da bir hatayı fark edince "özür dilerim" diyebilmek ne kadar kıymetli aslında. İnsan bazen bu kadar basit kelimeleri kullanırken neden bu kadar zorlanıyor anlamıyorum. Bir "lütfen" demek ya da yapılan bir işe "eline sağlık" diye karşılık vermek, karşıdaki insanın tüm yorgunluğunu alıp götürüyor halbuki.
Sanki bu kelimeler azaldıkça birbirimize olan nezaketimiz de azalıyor gibi geliyor bana. "İyi ki varsın" cümlesinin bir insana verdiği o güven hissini, o sıcaklığı başka ne verebilir ki? Hepimiz biliyoruz bu kelimeleri ama bazen kullanırken sanki biraz cimrilik yapıyoruz.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Sizin için duyduğunuzda ya da söylediğinizde günü en çok güzelleştiren o "sade" kelime hangisi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer