Karşı cinsle duygusal bağ olmadan nasıl iletişim kurmaya başlayabilirim?

Yalnız kalmak istediğim bir dönem olduğundan ötürü karşı cinsle çok fazla iletişim kurmadığım bir dönemim oldu. Şimdi de istiyorum ama nereden başlayacağımı pek bilemiyorum. Aslında duygusal bir bağ istemediğimin farkına vardım. Bu nasıl olur, onun hakkında da hiçbir fikrim yok.
Karşı cinsle duygusal bağ olmadan nasıl iletişim kurmaya başlayabilirim?
Cevapla