Karşı cinsle iletişim kurarken zorlanıyorum, nasıl davranmalıyım?

Benim daha önce hiç erkek arkadaşım olmadı. Hem sevgili olarak hem arkadaş olarak. Son üç aydır yeni yeni dahil oluyorlar hayatıma. Bu kadar kısa bir sürede hiç yokken bir anda çoğalmaları normal mi? Aralarından bir tanesi benimle ilişki kurmak istiyor ve ne diyeceğimi nasıl davranacağımı bilmiyorum. Beni arıyor ama ne diyeceğimi bilmiyorum o an dilim tutuluyor tüm bildiklerimi unutuyorum. Ben onlarla iletişim kurarken çok zorlanıyorum. İletişim kurarken nasıl davranmalıyım ne söylemeliyim. Yardım edin lütfen...

Karşı cinsle iletişim kurarken zorlanıyorum, nasıl davranmalıyım?
Cevapla