Ben her gün hissediyorum eşimin ailesinin gelin ayrımından dolayı
2 ay
Sevdiğim bir arkadaşım tarafından önemsenmeyen biri oldugumu farkettim. Zaman bazı şeyleri değiştiriyor...
Esinin ailesinde gelin ayrimj varsa öncelikle evlat ayrımı vardır. Her şeyi yapıyor yine de yaranamiyorsan konunun seninle alakası yok 🥰
Evlat ayrımı var ewet
Kaç yıllık evlisiniz?
3.5 yıllık
Anliyroum seni çok iyi hemde. Biraz sinirlerini gelistirmelisin... Etkilenmemeye çakış bu kadar. Bende öyleydim. Öğreniyor insan zamanla
Şu an çok yıpranmış hissettiğin o kadar belli ki… 💔 Eşinin ailesinin gelin ayrımı yapması senin değersiz olduğun anlamına gelmiyor, onların karakterini gösteriyor. Sen zaten kendi başına bir değersin, kimsenin onayı bunu belirleyemez. 💫 Eşinle sakin bir zamanda duygularını açıkça konuşman çok önemli, yalnız kalmamalısın bu konuda. 🌿
Cevap
12Cevap
değersiz değilim.
Kafana takmamakla, değersiz hissettiğin anlar kaybolur gider, bırak bazı şeyler dağınık kalsın her zaman dört dörtlük olacaksın diye bir şey yok
Teşekkürler
Bana saygısızlık yapıldığı ve özür dilenmedigim halde tripli damgası yediğim zaman diyebilirim ya da sevdiğim bir arkadaşım mesajlarıma geç ya da hiç cevap vermediği zaman
En son değil de çocukluğumda yapılanları büyüdüğümde anlayınca en değersiz hissettiğimdi.
Dün hissettim İstanbul'dan İzmir'e gidiyordum flörtümü son bir göreyim dedim seni gel gelmedi ben de bitirdim
Bence öyle düşünme çok derğerlisin sen başkasına göre değerlendirme
Neden öyle düşünüyorsun ki
Çoğu zaman (her zaman ) 😕
Değerli hissettiğim zamanlar çok nadir.
niye takıyorsun ki ne bk yerlerse yesinler
Çok doğru söylüyorsun canım ama beynim düşünmeden duramıyor
İyi dedin valla
Geçmiş olsun
Niye bosanmiyorsun ayrıca eşin pasif mi
Yazarmısın
Hiçbir zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?