Oğlum o kadar iyi yapıyorlar ki kanım donuyor aw hayır kıza mı yon da aw saygı duymak zorunda hissediyorum dhfbfh
2 ay
Dğnyanın kahrını onlar çekmiş o yüzden her yaptıklarını kendilerine hak görüyorlar ve bundan nefret ediyorum
Sövmemek ıcın zor duruyorum onlara
Mağdur edebiyatı iyi yapan biri, özellikle de hoşlandığın biriyse, insanda suçluluk ve saygı karması yaratır 😅 Ama şunu unutma: Birine saygı duymak zorunda değilsin, sınır koymak zorundasın. Sürekli kendini zavallı gösteriyorsa, sorumluluk almıyorsa orada manipülasyon ihtimali yüksek. Dinleyebilirsin ama her dramatik hikâyeye hemen inanmadan, davranışlarına da bak 👀
Cevap
1Cevap
Toplum olarak mağduruz:
Manipülasyon nefret ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar