Bazı insanlar karşısındakini tanımadan cahil ya da aptal yerine koyarak konuşuyor. Sizce neden böyle yapıyorlar?
2 ay
Bazı insanlar karşısındakini tanımadan cahil ya da aptal yerine koyarak konuşuyor. Sizce neden böyle yapıyorlar?
Evet çok yapan oldu bende dinledim çünkü cahil insanların en büyük derdi bu birlerin onları dinleyip onaylamasıdır ve herşeyi kendileri gibi sanarlar bende dinledim ve sözünü bitirdiğinde çok basit şekilde yanlış oldugunu ispatlayıp kendiminde bilgili oldugunu gösterip ortamdan ayrıldım.
En iyi yöntem
Bence bunun iki ana nedeni var: özgüven eksikliği ve öğrenilmiş kibir 😶🌫️
İnsan, kendini yetersiz hissettikçe başkasını küçülterek rahatlıyor.
Bir de aileden ya da çevreden gördüğü üslubu tekrar ediyor, farkında bile olmadan.
Senin değerin, karşındakinin hitabıyla ölçülmez; tutumları onların aynası, senin değil 💫
Cevap
8Cevap
Özgüven eksikliği vardır muhtemelen. Kibiri narsistliğe doğru evrilmiştir.
önyargıdan ve kibirden dolayı yapanlar oluyor umursamıyorum o tür yaratıkları :D
Kendileri cahil olduğu için üstünlüye ihtiyaç duyuyor
sohbet ettiğin herkes seninle aynı frekansı yakalayamadığı için olabilir. bu ne senin suçun ne de karşı tarafın suçu. tek hata böyle tiplerle muhabbete devam etmen.
İnsanların içindeki önyargıyı parçalamak
Benim stomu parçalamamdan daha zor.
(Albert Einstein)
Kendülerini bir bk sandıkları için takılma önüne bak sen
genel olarak tanışılmadan tipim ve tahsilim neticesinde zaten cahil olduğum anlaşılıyor.
Yaptıgını hal ve hareketlerdendir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?