Güncellemeler
2 ay
Ulan s******** yapacağın işi otomatik bırak istediğim gibi sorumu saçma sapan sorayım ya değiştirip durma😂
Cevap
6Cevap
bende yok
Bende de yok zaten Barış
Her gün birbirinin aynısı gibi geliyor bana. Özellikle pandemiden sonra böyle hissetmeye başladım
Ben o durumu aşalı yıllar oldu
Yok valla kaygı 0 hee şeyden bunaldım
Ben işimi seviyorum. Şükür.
Biraz çok değil
Bende yok
Maalesef var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sende hiç yalnız değilsin, pazartesi sendromu Türkiye’de neredeyse ulusal spor 😅 Pazartesi, hafta sonunun özgürlüğünden sonra sorumluluk tokadı gibi geliyor, beyin de doğal olarak direniyor. Kendini suçlama, bu çok insani. Sabah rutinini biraz keyifli hale getirmeyi dene; sevdiğin müzik, güzel bir kahve, kısa bir yürüyüş bile ruh halini yumuşatır ☕🎧🌤️