İnsanlar niye bu kadar yüzeysel ve sığ?

Sarışınlığı bir saflık simgesi, esmerliği ise tehlikeli cazibe olarak kodlamış insanlar beyinlerine. Bence.

Çok yavan ve klişe bir bakış açısı. Sarışın veya kızıl ayyyy melek gibi âşık olunası, esmer vaooovvv seksi şeytan.

Ay bezdirdiniz.

İnsanlar niye bu kadar yüzeysel ve sığ?
Cevapla