Olaylara karşı daha anlayışlı, uyumlu ve yumuşak bir mizaçla mı yaklaşırsınız, yoksa daha tavizsiz, sınırları keskin ve sert bir mizaçla mı?
2 ay
Olaylara karşı daha anlayışlı, uyumlu ve yumuşak bir mizaçla mı yaklaşırsınız, yoksa daha tavizsiz, sınırları keskin ve sert bir mizaçla mı?
Yine çok güzel bir soru sormuşsun. Sorunun cevabına gelecek olursam da olayına göre değişir eğer tolere edilebilecek ufak bir olaysa gayet de yumuşak huylu olurum ve güzellikle anlamaya ve anlatmaya çalışırım ama tolere edilemeyecek kadar büyük bir olaysa ve sınırları aşıyorsa o zaman orada tavizsiz olurum, sert mizaçlı olurum.
Teşekkürler
Rica ederim ne demek
önce yumuşak olmaya çalışırım olmazsa sert. ama bazı durumlar sinirlendiriyor, yansıtmamaya çalışsamda. mesela geçen aylarda otobüsten ineceğim. otobüs çok dolu olmamasına rağmen adam kapının ağzında duruyor, yolu kapatmış. sinirlendim ister istemez. tabii bunun için de tartışmak istemem, yanından geçip indim.
Olayın önemine bağlı.. Kırmızı çizgimin olduğu hassas konularda babamı tanımam.. Bu da özellikle dini meselelerde olur..
Dünyevi meselelerde oldukça esneklik gösteririm. Hatta gamsızlık seviyesinde.. :))
Ben temelde yumuşak huyluyum ama sınır koyma konusunda da netim diyebilirim 😊
Empati kurmayı, anlamaya çalışmayı seviyorum, gereksiz gerilimden hoşlanmam. Ama biri saygısızlaştığında ya da hakkımı yemeye kalktığında anında sertleşebiliyorum 😅
Sen de bence başta yumuşak, ama canın çok yandığında keskinleşen tiplerdensin gibi hissettirdin 💬
Cevap
18Cevap
Çok uyumlu değilim ya sivri bir insanım anında kesip atıyorum
Değişebiliyor çoğu zaman yumuşak huyluyum
karşımdakine göre
Yerine göre davranırım gadası
Genelde sakinimdir. Bazı keskin sınırlarım vardır ama o herkeste olmalı bence
Evet bence de
Genel olarak anlayışlı birisiyim. Bir sıkıntı olduğunda kişinin kendisinden sakince dinlerim sonrası için birden fazla yol çıkar
Yerine olayına vs göre değişir çoğunlukla yumuşak ılımlı ve olumlu bakarım ama gerektiğinde azdan az çoktan çok gider diye ilerletirim
Yumuşak huyluyumdur sakin bir yapım var.
Kavga ve tartışmalardan uzak durmaya çalışırım.
Enerjimi emiyor cahillerle muhattap olmak.
Hehe der geçerim isterse sövsünler 😂
Konudan konuya kişiden kişiye değişir ama genel olarak sakinim
Fiziksel olarak sert ama kişilik olarak ani sinirlenmeler hariç sakinim
Sert mizaçlı yumuşak huylu biraz inatçı
Sert mizaç ile yumuşak huy nasıl beraber oluyor
Gayet güzel adamın siması serttir ama guyu davranışı yumuşaktır merhametlidir
Ha anladım öyle diyosun ama ben sorarken ikisini de huy bakımından sormustum
Sert mizaç derken sima olarak değil yani katı ve sert karakter olarak sordum
Sert karekteri degilim ama kinciyimdir biri bana yanlış yaparsa hırsımı çıkarmam lazım yoksa içim içimi yer
Anladım
yumuşak huylu biriyimdir karşımda ki insanlar sınırlarını bildiği sürece bilmiyorsa ani parlamalarım olabiliyor.
Artık daha anlayışlıyım
İkisinden de var
İkiside
Gerektiği kaderim ne eksik ne fazla
Yorulana kadar sakinim
İnsana göre degişir
Pek yumuşak huylu olduğum söylenemez.
Biraz dengesizim
Bazen sert bazen yumuşak
Yumuşak olduğumdan kaybettim
Hayatımda ilk kez sevgilim oldu, yaklaşık 1 yıl sürdü, 28 yaşındayım. Benim ailemin maddi durumu iyi olduğu için sürekli benden hediyeler istedi, aldım, telefon istedi aldım. Hep onu mutlu ettim, arabayla gezdirdim, yedirdim içirdim. Kendisi bipolar hastası olduğu için bana sürekli küfürler, hakaretler etti, şiddet uyguladı, vurdu. Karşımda kadın olduğu için dokunmadım ona, canı acır diye ama o canımı acıttı, her tarafımı yara bere içinde, mosmor yaptı. Ben bunları hak etmedim, değil mi? Ayrıldık ama psikolojim bozuldu🥹
Yalnız bu yumuşak huyluluk değil. Saflık ve kendini ezdirmek. Bu yasadigin durumun yumuşak huylulukla zerre alakası yok. Bunun özsaygıyla ilgisi var. Sana hakaret eden ve seni sömüren birini hayatında tutmak yumuşak huy demek degil
Başkalarının ne dediğinin ne önemi var? Senin kendini nasıl gördüğün önemli. Güzellikle göreceli bişey
olaylara ve duruma bagli
Yumuşak
Karma
Tamamen yumuşak ya da tamamen katı olmayabilir insan ama genel olarak bir taraf daha ağır bakıyordur illa ki
Daha ağır basıyordur
Zaman zaman hepsi ağır basıyor hava çok sıcak hava çok soğuk gibi
Yerine göre değişir
Sertt
Yerıne gore
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?