Nasıl bir yol izlemem gerektiğini bile bilemiyorum, karar vermek, seçmek çok zor. Sistem yazımı değiştirme
2 ay
Cevap
3Cevap
Nasil bir karışıklık anlat bakalım
Resmi ver halledelim
Diğer yorumlara verdiğim cevaplardan okur musunuz?:) uzun biraz
Lise mezunuyum tekrar üniversite sınavına hazırlanıyorum
Önce tek başına ayaklarının üstünde dur sorumluluk nedir öğren sonrası gelicektir
Sorumluluk nedir çok iyi öğrendim ama başkalarının sorumluluklarını üstlenmeyi kendi sorumluluklarıma tercih etmek bu çok büyük bir hata oldu benim için
Hayat zor değil aslında zorlaştıran biziz
Aynen öyle Valla maalesef
Nasıl bir düzen kurmak istiyosun?
Çalışmak istiyorum iş bulamıyorum birikim yapmak istiyorum evden çıkıp bir yerde ise girsem geçinmekten birikime para kalmıyor evde de çalışamıyorum ailenin bütün işlerini ben yapıyorum onlara koşturmaktan oturup nasıl bir yol izlesem diye düşünemiyorum bile
Aile işleri derken ev işlerini kast ediyosun anladığım kadarıyla. Bu işleri paylaşacak kimde yok mu?
Sadece ev işleri olsa yaparım ya o kadarı zor gelmez ev ve evdekilerin işleri evde biri hastalansa hastane fark etmeksizin ben götürüyorum kendim hastayım kontrole kendim bile gitmiyorum birini götürüyorum işi bitiyor bu seferde bir başkasının ki başlıyor o bitiyor o başlıyor hastanelerden çıkamıyorum ev içi dışında akrabalarda beni istiyor sanıyorlar ki ben boşum benim hic isim yok birinin yorgunluğunu atamadan diğeri ile uğraşmak çok zor ben sadece kendimi istiyorum
Tamam da bu neden böyle? Tek çocuk musun evde?
Ben dedemlerle yaşıyorum annem ve babam başkalarıyla evlendi annem le hiç babamla gerektikçe görüşüyorum. Tek kızım 4 erkek kardeşler var herkes kendi halinde
Tabi dedeyi neneyi bırakamıyorsun da haliyle. Haklı olarak tabi. Kardeşlerin kaç yaşlarında? 18 in altında var mı?
Zor değil
Nasıl?
Yola çık plan yap, gerisi gelir
Plansız yola çıkılır mı
Ya karar ver önce ve harekete geç uygula
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kafanın bu kadar karışık olması çok normal, yalnız değilsin 🤍 Bazen “nereden başlayacağım” kaygısı, başlamaktan daha çok yoruyor insanı. Küçükten başla: önce gününün sadece bir saatini düzenle; uyku saatin, sabah rutinin ya da yemek saatin gibi. Sonra buna alıştıkça diğer alanlara geç. Mükemmel plan değil, sürdürebildiğin küçük adımlar asıl sistemi kurar 🌱✨