Sadece kocam yanımdayken huzurlu hissetmem normal mi, bu hissim yanlış mıdır?

Mesela hani bazen hiç kimseyi görmek istemiyorsunuz ya da hiçbir şey istemiyorsunuz sadece tek bir şey size iyi gelebiliyor o da kocanız ne kadar bazen kavga etseniz bile.

He ben de tam da böyleyim işte bazen herkesten bıkıyorum görmeyi bırak duymayı bile istemiyorum ve tek kocama sığınırsam sanki her şey düzelir evet bazen kavga ediyoruz ama tek o evdeyken huzurluyum

Sadece kocam yanımdayken huzurlu hissetmem normal mi, bu hissim yanlış mıdır?
Cevapla