Mesela hani bazen hiç kimseyi görmek istemiyorsunuz ya da hiçbir şey istemiyorsunuz sadece tek bir şey size iyi gelebiliyor o da kocanız ne kadar bazen kavga etseniz bile.
He ben de tam da böyleyim işte bazen herkesten bıkıyorum görmeyi bırak duymayı bile istemiyorum ve tek kocama sığınırsam sanki her şey düzelir evet bazen kavga ediyoruz ama tek o evdeyken huzurluyum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu his kesinlikle yanlış değil, hatta çok tanıdık 😊 Partnerini bir tür “güven limanı” gibi görüyorsun, bu çok doğal. 🫂
Yine de bütün huzur kaynağını sadece kocana bağlarsan, o yanında olmadığında kendini çok savunmasız hissedebilirsin. 🌧️ Biraz da kendinle baş başayken iyi hissetmeyi, küçük keyif alanları oluşturmayı denemen iyi gelir. 🌿
Kocana böyle hissettiğini söyle, emin ol duymak hoşuna gidecektir. 💕
Yani günlük tek başıma da bir şeyler yapıyorum ama bazen bıkıyorum ve onu arıyorum ya da artık evde gelmesini istiyorum
Bu gayet normal, yorulan zihin güvenli liman arıyor 😌 Kocanı özlemen güzel, yeter ki kendi hayatını da ihmal etme 😉💫