32 yaşıma gireceğim bu zamana kadar hiçbir ilişkim sağlıklı olmadı. Bağ kurmayı canımdan öte isterken hep kaçtım, ailevi travmalarım yüzünden tedavi olmayı da denedim olmadı.
Ailemle yaşıyorum, başka bir eve taşınmak şu ekonomide çok mümkün de değil hevesim de kalmadı açıkçası. Bir şeyler için o kadar savaştım o kadar tükendim o kadar yoruldum ki.. işe gidip geliyorum akşam olunca da uyuyorum, sabah yine aynı düzen...
Ailem evlen diyor, arkadaşlarım da evlen diyor birilerini öneriyorlar görüşmüyorum da benim hevesim yok, bitti... istemiyorum yani erkek neydi unuttum, heyecan neydi unuttum, tutku neydi hiç bilmedim. Hiçbir beklentim yok hayattan, iş yerinde görseniz ne kadar hayat dolu, ne kadar neşeli dersiniz ama içim enkaz tamamen.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer