Özellikle kendinden daha üstün olduğu bariz belli olan erkeklere karşı olunca rahatsız oluyorum
2 ay
Bu ayrımcılık tartının dengesini emekten ve çalışkanlıktan çok değiştiriyorsa rahatsız oluyorum çünkü erkeklerin umutsuzluğa kadınları ise tembelliğe itiyor bu durum.
Aslında hissettiğin çok yalnız bir his değil, bunu düşünen çok kişi var 😕
Emeğin, yeteneğin yok sayılıp sadece cinsiyet yüzünden birilerinin öne alınması adalet duygusunu zedeliyor.
Ama bazı pozitif ayrımcılıklar da yıllardır süren eşitsizliği dengelemek için var.
Bence mesele “her kadına ayrıcalık” değil, “herkese adil alan” yaratmak olmalı ⚖️✨
Cevap
4Cevap
umurumda değil hiçbir insan
Olmalısın da sadece kadın olduğunuz için gereksiz bir değer görmenizi bende doğru bulmuyorum.
En kısa zamanda son bulur umarım
Herkes eşit
Değil ki
Sîklemiyoruz
Erkek misin
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?