Cinsiyet ayrımcılığı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Cinsiyet ayrımcılığı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Günümüzde maalesef hala birçok alanda cinsiyet ayrımı yapılmakta lakin artık buna bir son verilmesinin zamanı geldi de geçiyor. Evliliklerde eşlerin ikisinin de çalışmalarına rağmen ev işlerinden yalnız kadının mesul tutulması nasıl bir mantıktır? Yakın bir tarihte yapılan bir araştırmaya göre kadınlardan işte çalışmasına rağmen günde 5 saate kadar ev işi de yapmaları bekleniyor. Bu sizce ne kadar akla yatkın bir tutum? Toplumun sosyal ve ekonomik yapısının çoktan değişmesine rağmen bu ataerkil düşünce yapısının diretilmesinin sebebi nedir?

Saygı çerçevesinde yorum yapılmasını istirham ediyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben sorumda kendi düşüncemi ve yapılan araştırmalara dayanan bilgileri paylaştım.
Birazcık araştırma yaparsanız bu bilgilere siz de ulaşabilirsiniz, ayrıca beni engellemenize lüzum yoktu. :)
Cinsiyet ayrımcılığı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla