Artık kimseye tahammül edemiyorum, normalde de insan sevmezdim, artık daha çok bunu karşı tarafa hissettirir oldum😅
2 ay
Artık kimseye tahammül edemiyorum, normalde de insan sevmezdim, artık daha çok bunu karşı tarafa hissettirir oldum😅
Normalde sabırlıyım ve tahammül seviyem çok yüksek sonra sömürüle sömürüle duygularım baya bi sabirsız ve tahammülsüz oldum sonra tahammül edemediğim herkesten uzaklaştım ve toparlandım eski halime gördüm ve aynı zamanda ne kadar sabırlı olsam da bunu kullanandan uzaklaşıyorum.
sorunuzun cevabını durumunuzu yorumlayarak yapmak istedim. sabırlı olmak size fayda getirir. aklınızdan hiç çıkarmayın. normalde insanları sevmiyorsanız zaten anormal bir durumdan bahsediyorsunuz. tahammül demek dayanma gücü demektir. eğer kendinizi güçsüz hissediyorsanız sorunu insanlarda değil kendinizde arayınız. karşınızdaki insanların sizi aciz görmesine müsaade etmeyiniz.
Senin yaşadığın şey aslında şu an çok yaygın, özellikle 20’lerin ortasında 🧠
Sosyal yorgunluk yaşıyor olabilirsin; insan sevmemekten çok, gereksiz drama ve saygısızlığa tahammülün kalmamış olabilir. Bu his için kendini suçlama, sadece sınırların netleşiyor. Az ama huzurlu insan, çok ama yorucu insandan her zaman iyidir 😌
Cevap
23Cevap
sabırlı değilim
Hiç tahammülüm yok mümkünse kimse benle muhatap olmasın komşularla merdivende karşılaşınca bile sinirlerim bozuluyor
Dalgalı, bir dönem geliyor s gidin diyesim geliyor bir dönem geliyor kelebek oluyorum falan. Gençlik..
Askerden sonra sabır seviyem maksimum'a ulaştı hjssjhd
Sabır bakımından evet 😅 çünkü ciğeri 5 para etmeyecek tiplere katlanmak zorunda kalıyorduk.
Ahadskjhs bilemedim şimdi 😂
Çok sabırlı değilim zaten sabırsız olan apdaldır önce düşünüp sonra konuşan insanlara hoş görülü davranırıp diğerlerini pek umursamam
işim geregı sabırlı olmam gerekıyor maalesef
sabırlı olmaya çalışıyorum ama bir süre sonra çıldırtıyor bazı insanlar
Ben hissettirmek değil de içimden sürekli sövuyorum bu duruma geldim son zamanlarda.. iç sesim dışarı çıkacak diye ödüm kopuyor😅
önce kendimi umursarım ondan sonra vicdanım devreye girer
İnsanlardan cok bunaldim. İki yzlu insanlara tahammül edemiyorum fakat sabrediyorim
İnsanlara tahammülümü yine insanlar zamanla yok etti maalesef
Sabırım iyice azalıyor bu konuda çok haklısın
Acayip sabırlı bir erkeğim
Çıktı
Yıllardır sabrettim hasta oldum
Güçlendim
Sen ne kadar sabırlısın
Burcun ne senin koç mu
Bilemedim
Zor kadın olur başkalar
Titizdir
Aynen öyle başak burcu ayrıcalıktır
Fazla muhattab olmamaya çalışıyorum
Aslında takmadığımı düşünüyorum
Zor sabrederim
Aslında hiç tahammülüm yok kimseye
. okkk
Fazla değil
İşimiz gereği çok sabırlıyız
Yeterince
%5/10 falan
Sabır Erdem işidir
Pek sabırlı olduğum söylenemez 😁
sınırı aşmadıkları sürece.
Sabırsızım 1 senedir
Hiçççç
Pek degil yaa
Az dereçede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?