Neden kimseye uzun süre kin tutamıyorum, herkese hatta suçluya bile üzülüyorum?

Bu okul saldırıları mesela. Çocuklara ne kadar kötü yorumlar yazılmış ben gördüğümde üzülüyorum tamam yapılan hoş bir durum değil ama ben o kadar kötü bakamıyorum. Karşıdaki insan ne kadar kötü olursa olsun yine onun için üzülürüm neden böyleyim

Neden kimseye uzun süre kin tutamıyorum, herkese hatta suçluya bile üzülüyorum?
Cevapla