Gelecek zaman mı? Şimdiki zaman mı? Yoksa koşula bağlı bir durum mu?

Gelecek zaman mı? Şimdiki zaman mı? Yoksa koşula bağlı bir durum mu?

Bence insan, içinde taşıdığı o düşün ve gerçeğin farkına, kaçtığı şeylerle yüzleşmek zorunda kaldığında varır. Çünkü ne kadar görmezden gelse de, bilinçaltı bir noktada gerçeği insanın karşısına çıkarır.
Bunu yaşadım inception gibi. dkd
Rüya içinde rüya, defalarca uyanıp uyanıp aynı şeyi yaşadım. Uyandım sandığım an aslında rüya, sanki ruhum bir yerde mahsur kalmış gibi bir his.
Ve sonunda rüya olduğunu anladım.
Gerçek ve rüya birbirine girmiş gibiydi, gerçekliği hissettiren tek şey o an bedenimdeki küçük tepkimelerdi.
Artık cidden bu girdaptan çıkmak istiyordum, uyanmak için en iyi şey rüyada ani hareketler yapmak öne atılmak, o an bedenim sonunda uyandı.
Ama hissettiğim şey acaba yine rüya mı?
Rüyadaki gibi odadan çıkmayı denedim neyse ki salondayım artık gerçek alemdeyim😀
Hehehe astral seyahat gibim
İnsan o cümlenin gerçekliğini, uyanıkken rüya gördüğünü fark ettiği anda kavrar. Yani hayatın sandığı kadar “gerçek” olmadığını, alışkanlıklarının, korkularının ve arzularının onu uyuttuğunu anladığında, herkes uyanıkken uyuduğunu, ama bazen gözlerini kapatınca ilk kez gördüğünü fark eder. Asıl kırılma şudur, gerçek sandığın şeyin bir kurgu olabileceğini kabul ettiğin an. O anda insan, uyudukça uyanmanın ne demek olduğunu anlar.
Bu cümledeki kişi, bu gerçekliği aslında şimdiki zamanda kavrıyor ama onu dile getirirken gelecek ve koşul kipini birlikte kullanıyor 😌 Çünkü “uyudukça uyanmak” zaten başlı başına paradoks; süreç devam ettikçe farkındalık artıyor. Yani hem şu anın bilinci var, hem de ancak yaşamaya devam ettikçe derinleşen, koşula bağlı bir idrak durumu söz konusu 🌒✨
Cevap
6Cevap
İstediği zaman kavrar
Önce yüksek ateş teşhisi koyardım sonra alnına sirkeli su 😅 halüsinasyon görüyor
Ehuehuehue
3 uyunışta kavradım ama şöyle de bir durum var hiç kalkamıycaksın sanıyosun
Mantıklı... Ama kendi başından geçen bir olay gibi anlattın sanırım benzer bir şeyler yaşanmıs :)
Kavrayamaz çünkü rüyalarda yaşamak daha çok tercihidir. Soruların çok derin güzel.
Koşula bağlı durum
Uyuyup uyanayım, söylerim 👻
Haber et ama :D
Düşler rafa kalktı artık ben de ya
Öyle çiçek mi olurmusmus?
Düşsüz çiçek
Düşlerini soldurana yumruk.
Bi tokat yediğinde ula
Kaba adam işin gücün adam dovmek klasfbasf
Olm karar ver tokatmı atacaz yoğurtmu yicez ahauhua
Kendini çimdiklediğinde 🙄
Ya 3. bir kişiye bu düşüncesini belirtiyorsa?
Sevişirler olur biter 😅
Çok felsefi bir düşünce teşekkürler. D
Olm felsefenin temeli sevişmek zaten jsajsj
Felsefeciler cool görünmek için felsefe yapmaya çalışıyor bilmiyon mu jsjsj
Onu sen yapıyon biliyomda benim umrumda değil cool mool bi cool :D
Ya sie. Ben kul olmaya çalışıyom sen cool. Ayak yapma şimdi ankebut herif jsjs
Sus gösteriş meraklısı seni :D Bana içimden gelmeyen hiç bir şeyi hiç bir kimse yaptıramaz :D
Aklıma bi şi geldi ama neyse yosun neyse şlakdj
Olmayan şeye ne gelir :D
Yosun işte bilirsin jsjsjs
Belkide hiçbir zaman... Bilemiyorum
Hiç kavrayamaz
Uzun surer.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?