Bir gün tamamen yalnız kalsan nasıl bir insan olurdun?

Bir gün tamamen yalnız kalsan nasıl bir insan olurdun? Kimse seni görmüyor, kimse yargılamıyor, kimseye kendini iyi ya da güçlü göstermek zorunda değilsin. Böyle bir özgürlükte yine bugünkü halinle aynı kalır mıydın, yoksa kimseye anlatmadığın tarafların, bastırdığın düşüncelerin ya da “yapmam” dediğin şeyler kendiliğinden ortaya çıkar mıydı? Asıl karakterin sence kalabalıkta gösterdiğin hal mi, yoksa yalnız kaldığında kimseye göstermediğin hal mi olurdu?

Bir gün tamamen yalnız kalsan nasıl bir insan olurdun?
Bir gün tamamen yalnız kalsan nasıl bir insan olurdun?
Cevapla