Dünyada tek başınıza kalsanız ne yapardınız? Günleriniz nasıl geçerdi?

Yapacağınız ilk şey ne olurdu? Kendini nasıl hissederdin?
Ben Dünyada tek başıma kalsam sanırım kendimi kötü hissederim çünkü yanımda hiç kimse yok
Ben Dünya'da tek başıma kalsam sanırım kendimi kötü hissederim çünkü yanımda hiç kimse yok
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru için teşekkürler
Dünyada tek başınıza kalsanız ne yapardınız? Günleriniz nasıl geçerdi?
Cevapla