" sen şey değil misin ya? kalbimden çıkardığım kişi " JkBhkabjakbjabja
bunları arka plan fotonuza koyarken bile utanmıyor musunuz kaç yaşında kadınlar, adamlarsınız 😅
" sen şey değil misin ya? kalbimden çıkardığım kişi " JkBhkabjakbjabja
bunları arka plan fotonuza koyarken bile utanmıyor musunuz kaç yaşında kadınlar, adamlarsınız 😅
Cevap
17Cevap
Senin profilinde de sözler var aynı şeyi yapıp başkasını niye eleştiriyorsun tuhaf.. sdfsdf
Benimkinde ergence yazmiyor bence ben gordugumun direkt aynisini yazamadim yazsam kim diye anlardiniz ama yasi da buyuktu bana garip geldi😅
Bahsettiğin kişi çok sevdiğim bir arkadaşım. hakkında düzgün konuşursun iyi olur.
Elestiri yaparken karsimizdakinin duygularindan ya da iliskisi sohbeti olmasindan mi etkileniyoruz guzelmis
Öyle bişey yapmadığım için kafam rahat shdf
senin profil guzel ama cok kadinsi🤩
uu beybi cansın 🖤
Profilimdeki yazı gayet metaforik ve cool. Onu sümeyyeler düşünsün
bir sey dusuneceksem entel dantel insanlardan cikarimla dusunmem
Ben koymadım hiç bir zaman. Benim koyduklarım iğneleyicidir :D
Seninki gayet olgun bir soz
Tişikkirler ✌🌹🙏
İsteyen istediğini koyar... bende mesela random gülenlere ergence buluyorum. Sen ergenmısın
Ben zaten 20 yasindayim ergen olsam bile dogal ama 30 35 yasindaki kendini agirbasli sanan cok bilmislerin ergen olmasi ironik
20 yaş kocaman kızsın ufalda cebime gir... ayrıca takıp ettogın kısıyı eskıden goruyordum buralarda 20 -23 yasındakı kısılere kanka dıyen bırı. Soyledıklerınle yaptıkların tutarsız. Ergen buluyorsan ergen gibi adamları takıp etmeyeceksın o zaman 😀
Ben kimseyi takip etmiyorum birini elestirmek icin de en dogru olmak gerekmez
Herkes ne isterse onu koyar herkes kendine bakmalı
An sen böyle deyince birden utanasim geldi hxhxhxhx
boş ver takılsınlar işte sanal mutluluk
Ergen laf yok oefilimde
Hiç yapmam öyle şeyler
kimden neyden utanacaz aslan
Hiç işim olmaz ergence işler le
Vay utanmazlar vay 🫤
koyanlar 2000 lerin ergenleri onlar oyle seviyor
Yazmıyorum
Ben zaten yazmam...
Offff en sevdiğim 🤤
Ben yazmam
Utanırım
Bende ne yaziyor
Haklı bu kız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence utanmaları gerekmiyor, ama estetik zevk meselesi orası 😄 Herkes duygusunu farklı yolla dışa vuruyor; kimisi böyle ergen keko sözlerle, kimisi sade bir foto koyarak. Senin gözüne cringe geliyor, haklısın, benim de çoğu zaman geliyor 😂 Ama sonuçta profili kendi alanları, bırak orada içlerindeki ergeni yaşasınlar.