Hayat neden bu kadar basit, neden hep mutluyuz, neden her şey yolunda?

Niye her şey tıkırında ilerliyor, sebebi ben miyim?
Biraz da tersini söyleyelim değil mi?
Hayat neden bu kadar basit, neden hep mutluyuz, neden her şey yolunda?
Cevapla