Niye her şey tıkırında ilerliyor, sebebi ben miyim?
Biraz da tersini söyleyelim değil mi?
Biraz da tersini söyleyelim değil mi?
Cevap
3Cevap
anlamı yok hayatın ondan
Sanırsam ruhsal mazoşistsin bazı insanlar mutluluğu elindeyken mutsuz olmaya çalışıyor hep dram çıkartıyor bazıları uzuntuden kanser olucak bedenini kaybedecek kadar çok kötü zulüm imtihanları yaşıyor
Neee yanlış sormuşsun sanırım, nerde mutluyuz nerde basit hayat yaşıyoruz.
Rüyamızda, hiç görmüyor musun
Yaşın doğru mu kanka?
Senin popon tahat batıyo
Popoma bir şey batmasın o çok değerli
Sorun nerede
Hayatın içinde saklı
Çok kafaya takma
Yok be takılacak yeri mi var
basit derken?
Basit, yerli yerinde
Çalışıyorum ve kalkıyorum
Vallahi hayat zor ve genelde mutsuzum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen dalga geçer gibi iyiyim demek, içindeki karmaşayı saklamanın yolu oluyor 😄 Ama sen farkındasın; “neden hep mutluyuz” diye soruyorsan, aslında her şey o kadar da yolunda hissettirmiyordur. Sebep sadece sen değilsin, hayat zaten inişli çıkışlı 🌊 Kendinle dalga geçebilmen güzel, ama duygularını da hafife alma, hepsine yer aç. 💫
Neden hep üzgünüm deseydim yine bunları diyecek miydin
Deseydin tonum daha yumuşak olurdu ama öz aynı kalırdı: hislerini ciddiye al, bastırma, dalga geçip geçiştirme. 💭✨