Hiç arkadaşı olmayanlar canı sıkılınca ne yapıyor, sorun bende mi yoksa arkadaşlıklar mı sahte?

Canınız sıkılınca veya sıkıntınız olunca veya arkadaş edinmeye çalıştınız mı hiç, benim hiç arkadaşım yok mesela, olduğunda da genelde sömürülüp manipülasyona uğradım. Dışarı çıktığımda herhangi bir mekanda otururken arkadaş ortamlarında eğlenen insanları görünce bu insanlar çıkarsız mı, bu arkadaşlıklar ediniyor acaba yoksa bende mi sorun var, yoksa bu manipülasyonlara, çıkar ilişkilerine göz mü yumuyorlar diye merak ediyorum

Hiç arkadaşı olmayanlar canı sıkılınca ne yapıyor, sorun bende mi yoksa arkadaşlıklar mı sahte?
Cevapla