sizce kadının itaatkar karakterde olması kötü bir şey midir
2 ay
İtaatkar ya da dominant olmak kişinin kendi tercihidir. Hayatındaki insanla uyumlu ise bir sorun olmaz. Ben itaatkar olamam o ayrı konu. Çekişme itişme illa ki olmalı yatakta.
Kadının kime itaat ettiğine bağlı neye katlandığına bağlı gerekmez adamlara tam itaat edenleri akılsız buluyorum itaat ettiğin kişi senden her anlamda üstün olmalı
İtaatkâr olmak tek başına kötü ya da iyi değil ama sınırı çok önemli canım 🌸 Eğer kendi isteklerini bastırıp, sırf karşı taraf mutlu olsun diye sürekli kendini yok sayıyorsan bu zamanla içten içe öfke, kırgınlık ve özgüven kaybı yaratır 😕 Sağlıklı ilişkide uyum var ama körü körüne boyun eğme yok; karşılıklı saygı ve denge en güzeli 💞
Cevap
49Cevap
kötü bir şey evet.
Sert ve küfürlü becerilmeyi seven İtaatkar ve xürtük ruhlu Zayıf vücutlu kadın seviyorum. Niye kötü olsun. Tam tersine daha güzel
Tam anlamıyla itaatkar olmalı sahibine her anlamda hizmet etmeli
Dizlerinin üzerine çök ve itaat et dediğimde anında yerine getirecek
Yoo sorun değil bırak kendini zevkini cikarmaya bak genelde çoğu pozisyon erkeğin wktif olması gerektiren pozisyonlar kucakta kadının aktif olduğu pozisyon kucaktada sen gereğini yaparsin
Erkek de aşırı baskınsa kötü çünkü ezer ama edepli ahlâklı düzgün bir erkekse olabilir.
Genelleme yapmak doğru değil. Bundan gurur duyan erkekler de var, sıradan bulup umursamayacaklar da...
Kadın dediğin itaatkar köle olacak, ben emir vermeyi severim
sadece cinsellikte itaat etmesi çok iyi, yatak harici eşitlik
Nerede itaatkar? yatakta ise sorun yok ilişkide herşeye olur diyen kız bilemedim
Bunu sorun eden taş olur. Buna kötü diyen gün yüzü görmez.
Hep olmasın sıkar roller değisebilmeli iliskiye heyecan katmak adina.
Cinsellikte hayır. Ama her şeyde ise evet. Sıkıcı olur
Neden kötü olsun? Bu durum kadını küçük mü düşürüyor? Aksine, erkeğin yüreğinde o kadın daha da yüceliyor🥰🔥
Aksine iyi bir şey olması gereken
Saçmalama her erkeğin arayıp da bulamadıysın mükemmel
Bence itaatkar olmalı
itaatkar olması iyi tabi dozunda kendi fikri vs de olmalı
Yo değil sadece sevdiğine itaatkar
Bilmiyorum ki yani bir kadınım olsun da
Dik başlı olursa olmaz
Hayır bence olması gereken jsjsjs
Aksine olması gereken
İyi ama iradesi de olmalı.
İtaatkâr kadın yormaz. Ben severim
Yaratmaz asla çok iyi olur
Kıymet bike cennet olur
Kötü değildir.
Zengin mi itaat ettiğin kişi
anlamadim?
Soruna göre yazdım birine itaatkar misin itaatkar isen itaat ettiğin kişi zengin mi dedim
evet
Olması gereken
Olması gereken zaten
Oyle de olmali yatakta
Yerine göre tatlıdır
Sen öyleymisin?
evet
Yaratır
Ben ona degılde gogse bakarım
Yatakta fenasal bağlanmaya sebeb olur
Yaratır
Ne anlamda soruyorsunuz?
İdeal olan bu.
Sanmıyorum
Zevkin Nirvana’sı olur 🔥❤️
Öyle olmalı zaten
Hayır
Yaratmaz bence
kesinlikle kötü değil hatta sınırsız olmalı
İyi olur işte
Yatakta mi?
Aradığım
Kadın öyle olmalı
Yerine göre
En guzeli
Yerim öyle kadını
Hayir osun
Bdsm?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?