2006lıyım, yaşıtlarım neden bana ilgi göstermiyor ve sadece yaşça büyükler yazıyor?

2006'lıyım hiç yaşıtlarım bakmıyor, nadiren yazan oluyor, onlarla da anlaşamıyorum, evde kalmış orta yaş adamlar yazıyor anca 🫩😓

2006lıyım, yaşıtlarım neden bana ilgi göstermiyor ve sadece yaşça büyükler yazıyor?
Cevapla