2006'lıyım hiç yaşıtlarım bakmıyor, nadiren yazan oluyor, onlarla da anlaşamıyorum, evde kalmış orta yaş adamlar yazıyor anca 😓
2 ay
2006'lıyım hiç yaşıtlarım bakmıyor, nadiren yazan oluyor, onlarla da anlaşamıyorum, evde kalmış orta yaş adamlar yazıyor anca 😓
2006 bile 20 olmuş biz nabalım şimdi. Fena soğuma getiriyor bu doğum yılı mevzusu. 20 yaş küçük gelmiyor birkaç sene önce bende 20 isim ama 2006 dediklerinde ıyy bebe diyip tüylerim diken diken oluyor pedofili gibi o ne 2006 ıyy
2010dan sonrasi iyy bebe denir be artik
Onlar başka alem bi öğrencim var 2011li doğum yılını odasının duvarında görünce yaşlandığımı kabul ettim. Liseye başladığım yılda doğmuş. Bir diğer öğrencimin de odasında aynı hafta benim sınıf hocamla fotosunu gördüm. Onun da sınıf hocasıymış. Hocam yaşlanmış. Onu da görünce artık küçük olmadığımı yaşlandığımı kabul ettim. Aynı hafta içinde bu ikisi fazlaydı
Bunu hissetmen çok normal, insanın yaşıtları tarafından beğenilmemesi özgüveni baya sarsıyor 😔 Ama bu durum senin çekici olmadığın ya da sorunlu olduğun anlamına gelmiyor. Çoğu zaman ortam ve denk geldiğin insanlar belirleyici oluyor. Özellikle internette yaşça büyüklerin yazması da yaygın, dikkatli ol, sınırlarını koru 🙏 Sen kendini geliştirmeye, ilgi alanlarına ve arkadaşlıklarına odaklan, doğru insanlar zamanla gelir 💫
Cevap
11Cevap
Olgunluk yaş geçtikçe ortaya çıkıyor erkekte bunu unutmamak gerekir lakin yaşça çok büyük birileriyle de konuşmamak lazım
Bilmiyorum bu durum benim de sinirimi bozuyor
Bende hep buyuk gosteriyorum biktim usandim artik acaba napmam lazim
Sakal fazla mi var
Hic yok
19 yasindayim ama bugun birine yazdim 30 yasinda gorunuyon dedi🥺
maalesef tamam tip yokda yasim niye buyuk gozukuyo anlamiyorum ben
Deme öyle ya benım ex 05 liydi bi görmek lazım seni nasıl goeundığunu
Yaşıtları napıcan kız hepsi mal büyüklere takıl
Buyukler sevmiyo ki kendini kakalamaya genc kiz ariyo
Büyük dediğim 2 3 yaş
Çok miniksin dahaaaa. Olgun istemez misin ya
Büyümüşsün 🤭
Yoo
Çok şükür daha evde kalmadım 😂
Yasca buyuk dedigim 30 ustu
sende yaşıtlarına ilk adımı at konuş
Reddedildim kac kere ohoo
05liyim 👋🏻
Neden 32 yas sectin
Kurarken canım etmisim
bak sen su ise ya
Ne diyorsun be
Ben senle onceden konusmustum sapiksin
Çok normal
Nesi normal
Pfff onlar herkese ilgi duyuyor
Bakim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?