30-40 ve üstü yaşındaki adamlar neden kendinden küçük olan kizlara sürekli yazıyor?

Yaşınıza göre olanlara yazsanıza

30-40 ve üstü yaşındaki adamlar neden kendinden küçük olan kizlara sürekli yazıyor?
Cevapla