Hem karakter olarak hem fiziksel olarak merak ediyorum, hiç sevilmedim o yüzden sorun bende mi diye sorguluyorum sürekli
2 ay
Hem karakter olarak hem fiziksel olarak merak ediyorum, hiç sevilmedim o yüzden sorun bende mi diye sorguluyorum sürekli
Ya bu öyle bir şey değil karşında görüyorsun içinden tuaf bir his hissediyorsun hoşuna gidiyor o insan sonra ilerledikçe seviyorsun zaten bunun bence bir kriteri vs. yok
Sevilmemek diye bir şey yok, ama bazen denk gelmemiş olabiliyor, bunu ayırmak önemli 💔✨
Sevilebilir olmak için “şöyle görünmelisin” ya da “şöyle davranmalısın” diye tek bir kalıp yok.
Dürüst, içten, saygılı, kendine değer veren, sınırlarını bilen biri olman yeterli.
Fiziksel olarak da bakımlı olmak, kendinle barışmaya çalışmak çekiciliği artırır.
Sorun “sende” değil, denk geldiğin insanlarda ve süreçte olabilir 🌸
Cevap
10Cevap
Hiç sevilmedim derken hiç sevgilin mi olmadi
Ever
Yaş kaçtı sence neden olmamış olabilir sevgilin
kimse kusursuz değil herkesin kusuru vardır. sorun sadece sende olduğunu düşünme belki de sana göre biri çıkmadı karşına
Benim beğenmem hoşlanmam yeterli gerisi zaten gözüm görmez
Sevilmenin belirli bir koşulu yok sevmek isteyen her kusurla sever
Cana yakın, ilgili, kibar, zarafet sahibi ve olduğu gibi görünmesi yeterli
Sen kendini biraz tarif etsen?
Ozaman once sen nasil sorusu ac
Akla ve mantığa
robot gibi olmamalı
İtaatkar
Kendin olmaya
Kendim olunca sıkılıyolar
Sıkılmayan bulunur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?