29 Yaşındayım. Gençlik Coşkusunu Yeni Yeni Hissediyorum Normal Mi?

Şu ana dek aile yükü, okul stresi, yalnızlık, özgüvensizlik, yanlış ilişkiler vs. sebebiyle gençliğimi yaşayamadan. 29 yaşıma girdim, özgüvenimin yerine geldiğini, gençlik coşkusunu yeni yeni yaşamaya başladığımı hissediyorum. Bu yaş da sağlam adımlarla atılan ve gerçekten gençliğin en taze yaşları olabilir mi sizce? (Tesellivari bir "merak etme yaşın önemi yok hissettiğin yaştasın"dan bahsetmiyorum dkfkfk) Gençlik herkes için farklı bir yol mudur?
29 Yaşındayım. Gençlik Coşkusunu Yeni Yeni Hissediyorum Normal Mi?
Cevapla