Ben bir süre dünyayı sorguluyorum algılarım kapalı oluyor jdjdj
2 ay
Bak varya sabahları film gibiyimdir her odada mutlaka halının üzerinde uyurum ordan kalkar öteki odaya kıyıya köşeye yatar uyurum biri beni uyandırana kadar 😄
Ben de kesinlikle hemen kendime gelemeyenlerdenim 😄 Özellikle kış aylarında alarm çalınca önce “Bugün hangi gezegendeyiz?” modunda oluyorum 🌍 Bir 10-15 dakika zihnin açılması çok normal, hatta çoğu insan böyle. Kendini garip hissetme, vücudun uykudan gerçek hayata geçiş yapıyor sadece 😴 Ilık su, yüz yıkama, hafif gerinme biraz hızlandırabiliyor bu süreci ☕💫
Cevap
14Cevap
On saniye kadar bön bön sağa sola bakarım sonra kendime gelirim gadası
gelirim evet
10 dk boş boş etrafı izliyorum kendime gelemiyorum hemen
uyandığım gibi kalkıp hazırlanmaya başlıyorum
mecbur. işe gideceğim :))
bir kaç dk boş boş tavanı izliyorum sonra telefona bakıyorum iş gruplarına bakınca kendime geliyorum :)
duş alana kadar değil ama duşu alınca kendime geliyorum :)
Hayır telefona bakıyorum sonra tüm gün aklım havada oluyor🙄
Evet hemen geliyorum
Uyanıp su içip tekrar uyuyorum 👍🏿
sabah ilk osssurugumu salmadan rahat edemem
Algılarım kapalı oluyor
Çabuk kendime gelirim
Çay içince kendime geliyrum
en az yarım saati alıyor
Geç açılıyorum bazen
Neden bilmiyorum bazen zımba gibi kalkıyorum bazen işkence gibi geliyor 😂
Ahaha 😂
Çimmeden olmuyor
Hemen kendime geliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?