Kendimi bildim bileli yalnızım, okulun bitmesine 1 sene kaldı hâlâ aynı, değişen bir şey yok
2 ay
Kendimi bildim bileli yalnızım, okulun bitmesine 1 sene kaldı hâlâ aynı, değişen bir şey yok
Cevap
10Cevap
Kendinle mutlu olmayı öğrenmelisin... bende yanlızım ama hobilerim var kadın hic aklıma gelmiyor bile
Bazen insanın içerisine yalnız yaşlanıp yalnız ölecekmişsin gibi bir his doğuyor
Ekonomik özgürlüğünü Kazan gerisi gelir
Şu an da var ki
İş yerinde kimse yok mu
İste calismiyorum atansam isim masa basi evden olacak
Süper oluur , çoğu kişialışan eş istiyor
Ne alaka , evden calisarak nasil birini bulucam
Kurslara git, çevrende evli arkadaşlarının kocalarının arkadaşları olur bekar vs
Kursa gitsem kursta birsey ogrenmek icin giderim niye muhatap oluyum veya kim olsun, cevrem yok ayrica oyle tanismalar samimi degil
Zamanla oluşur samimiyet
Bende olusmuyor
Zorsun sanırım
Herşeyin zamanı var diye düşüneceksin
Birini bul
Demesi kolay
Nerdesin şehir olarak
İstanbul
Bulursun oradan dolu insan var
Kolay degil iste herkes sahte ve cikarci beni anlayan yok
E evlen?
Evlilik dusunen erkek mi var kanka
Aynen kanka kesin oyle olur kac kisiyle konustum ben ciddi dusundugumu biliyolardi yine de tek dertleri bi ihtimal yataga atmakti rol yapiyolar yani bir tane bile duzgun olup sevmek isteyen yok, yasitlarim 30dan once evlenmez
İste oyle olmuyor bir tane bile duzgunune rastlamadim duygusal olarak yiprandim, kimseyi hayatima almayacagima yemin ettim, denesem yine ayni sonuc sinir oluyorum zamanim gidiyo ve soguyorum
Zamanın gitsin boş boş oturmaktan iyidir sinir olma doğru insanı bulmak için katlanman gerek buna ayrıca yeminde etmen saçma yanlız ölmek güzel bişy değil insan elinin tutulmasını sıcak bir sarılmayı her zaman ister o yüzden aklını başına al ve şimdiden eş adayını aramaya başlar 😁
Arayinca hicbir sey olmuyor duygusal olarak yıkım yasadigimla kaliyorum tovbe ettim artik. Diger kizlar aramadan seviliyor ben niye caba sarf ediyorum
Beni bu hale sapik erkekler getirdi
Oyle yapiyorum zaten 10 kisiden 10u ayni
Imkani yokkkk
Akıllı birisini al Bi hayatina
Akillisi bizi bulmaz
Dene Bi..😉
Denedim olmuyo
Kendimi şu an kaydetmişim Bi tanı diye🙈🙂
İş hayatında bulursun birilerini
Oyle de olmaz ki
Olur olur
İs hayatim olmayacak ataninca evden masa basi calisicam
Hangi sektör?
Saglik
üniversitede nasıl yalnız kalabiliyorsun
Basbayagi tek basima kampuste oturuyorum
Cok degil
Hayir asiri soguk degilim herkes kadar mesafeliyim
Samimi insan yok herkes yargilayici ve sahte
Tamam
Boyle dersen yanlız kalırsun
Ne alaka ki
Endişe edıyorum dedun
Evet cunku kendimi bildim bileli ayniyim
Bu ozguvensızlık belırtısıdır
Hayir ozguvenim yerinde
Oyle gorunmuyorsun
Sadece sıkıcı biriyim
Oyle dwme
H
Oyleyim ama
Tkp atsana
Kalmazsın :)
istenilmeyen sıkıcı biriyim
Vardır bir dengin bir yerlerde.
suana kadar 1 tane bile cikmamis bundan sonra mi cikacak
Çıkar.
İmkani yok
Var :)
Nein
Doch
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu his çok yorucu, biliyorum 💔 Yalnız kalma korkusu genelde “ben zaten sevilmem” düşüncesinden beslenir. Önce bunu fark etmen önemli. Üniversitenin bitmesine 1 sene var, hâlâ çok şey değişebilir. Küçük adımlarla sosyalleşmeye çalış, ilgi alanı kulüplerine katıl, sohbet başlatmayı dene. Kendini geliştirdikçe hem özgüvenin hem de insanlarla bağ kurma şansın artar 💫