
Sanırım biraz stresli hissettiğim için yalnızca iş yerinde sakız çiğniyorum. İş arkadaşlarımı kışkırtmak için sürekli gürültülü bir şekilde sakız patlatmaya bayılıyorum; bu durum iş yerinde bende bir alışkanlık hâline gelmeye başladı.😂😂😂😂

Sanırım biraz stresli hissettiğim için yalnızca iş yerinde sakız çiğniyorum. İş arkadaşlarımı kışkırtmak için sürekli gürültülü bir şekilde sakız patlatmaya bayılıyorum; bu durum iş yerinde bende bir alışkanlık hâline gelmeye başladı.😂😂😂😂
Cevap
1Cevap
Haha ben de çok severim
Gevşekçe sakız çiğnemek, tırnak ısırmak atmak, osurmak falan her şey olabilir shshhxhdhdhd
Fazla titiz oluşuma sinir oluyorlar genelde
Minik toz tanelerini yok edinceye kadar mücadele ederim 🫱🏻🫲🏼😅
Laf sokmaya bayılıyorum
Bazen sakinliğim
panik olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sen bayağı “ofisin çizgi film karakteri” modundasın, sakız patlatan versiyonu 😂🍬 Benim en sinir bozucu alışkanlığımsa, biri bir şeyi yanlış anlatınca düzeltmeden duramam; ses etmesem içimde kalıyor. Seninki eğlenceli ama uzun vadede bazılarını ciddi geriyor olabilir, arada vites düşürmen iyi olabilir 😄💼