Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Sanırım hijyen olmayan insanlara tahammül edemiyorum en önemli takıntım odur.. Yani ellerini her yere sürüp sonra da ağzına burnuna götüren ya da o ellerle yemek yiyen, daha kötüsü yemek hazırlayan insanlar var ayy sinirim bozuldu anlatırken bile :D Keyifli geceler..
Bu konu hakkında ben sana bir şey anlatsam intihar edersin yemin ederim 😬🤦♀️😂aslında başka emojim vardı duruma uygun ama şimdi ayar olursun o yüzden kullanmadım🤦♀️😂😂
Sana katılıyorum sakız çiğneyenler özellikle cak cak ses çıkartarak çiğneyen olursa yanımda uyarırım. Bir de sürekli tekrarlayan sesler çıkaran kişiyi uyanırım sinirlerimi bozuyor ve konsantre olamıyorum.
İlk defa seninle aynı fikirdeyim.😳 Tamam evde yanımda kimse yokken bende cak cak çiğnerim ama biri varken asla yapmam, yapana da höykürürüm öyle sinirleniyorum 😒
Birkere misafirlikte yanımda bir kişi o şekilde yemek yiyordu. Allah'ım cinnet geçirdim. Birde ramazan oruç açıyorum. Sofradan sinirden ağlayarak kalktım 😭😭😬
Yemek yerken ağzını şapırtdatmasını sevmiyorum, sevdiğim sevmediğim biri hiç fark etmez. Tahammül edemiyorum. Bunun dışında sorduğum sorular karşısında ya da konuşma esnasında sessiz kalan ve hiçbir yorum yapmayan insaları boğasım geliyor.
Hic sormadan yanimda sigara yakmasi en azindan saygidan sorulmasi gerekir rahatsiz olur musun diye. Dan dun insanlara gicik oluyorum. Ben teklif etmeden, izin almadan evime girmesi. konusurken koluma falan durtmesi vurmasi