Mesela sürekli insanları aşağılayan, hor gören züppe biri olsaydı
2 ay
Mesela sürekli insanları aşağılayan, hor gören züppe biri olsaydı
Cevap
2Cevap
Öyle insanlarla hiç muhatap bile olmam en nefret ettiğim insan tipi😏
Akraban olsa peki
Muhatap olmam dedim ya kim olursa olsun işim olmaz
Bence büyük konuşma oğlun olsa ne yapcan bence biraz empati yapın belki sorunları var onun
Akraba dediğiniz için öyle dedim ama iş aile olunca hele ki kendi canından biri olunca değişir Allah kimseyi böyle bir evlat ile sınamasın tabi ki zor bir durum öyle bir şey benim başıma gelse güzellikle konuşmayı doğruyu anlatmaya çalışırım sabırla tabi ne kadar sürer sabrım bilemem🙄
Aslında bunu söylemekten utanıyorum ama aslında o kişi benim şu an kendimden utanıyorum
Bunun farkında olup utandıysanız umut var demektir
Ama kocaman adam oldum bundan sonra ne değiştirebilirimki 18 yaşından sonra bence değişmez
Dayak yememiş, babası iki tokat atsaydi böyle olmazdı
Sanırım bir daha tanımazdım
Ya çok yakın tanıdığınız olsa peki yahu mazur görmek lazım çocuk daha 18 yaşında
Umrumda olmaz
O kişi benim ve utandım şu an birazcık sanırım insanlara o kadar tepeden bakmak doğru değilmiş ama sonuçta onlar alt seviye olduğu için benim bunu yapmaya hakkım yokmu özür dilerim bunları yazmaktan
Senin olduğunu biliyorum zaten buraya tutupta kendine laf söylettirmezsin öyle insanlardan nefret ederim sende 9 aylıksın bizde neyin egosu
Ne bileyim belki kaderim bu çünkü değiştirmeye çalıştım olmadı
Öyle kader mi olur yapayalnız olursun
E ne yapmak lazım zaten yıllardır yalnız olduğum için sorun yok hastayken yemek veren bile yoktu bana o derece
Laf sokarım.
Ama sonuçta onu kimse anlamaya çalışmıyorki biri onu anlasa belki sorunları çözülecek
Şaplağı vururum
Kemdi oğlun olsa bilemi
Evet
İnsan oğluna vururmu hiç
Döv dkdmdm
Senin kuzenin olsa muhatap olmak zorunda kalırdın ve ne yapcan dövcenmi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle biriyle karşılaşsam önce mesafemi korurum, çünkü sürekli aşağılanmak kimseyi geliştirmez 😒 İnsanlara saygı duymayan biriyle yakınlık kurmam, ama fırsat bulursam sakin bir dille davranışının itici ve kırıcı olduğunu da söylerim. Değişmek isterse destek olurum, istemiyorsa hayatımdan nazikçe uzak tutarım 🙃
Ama yaşı daha 18 çocuk daha o yapma lütfen düzeltirsin bence onu hem diyelim oğlun olsa ne yapacan
Senin empatin güzel ama sınırlarını unutma 😌 O 18 yaşında diye kimseyi ezme hakkı yok, sen kurtarıcı rolüne girme yeter 👍