https://youtu.be/1_O54JxFE_w?si=jWDnSxVbH46K7bqG
Selamlar
Neden kıskanıp çekememezlik ederler halimiz var ki geziyoruz değil mi
Selamlar
Neden kıskanıp çekememezlik ederler halimiz var ki geziyoruz değil mi
Cevap
3Cevap
eziklik psikolojileri vardır
Çünkü çoğu insan bencil gadası
Kendilerinde olmadığı ve asla sahip olamayacağı için muhtemel
Yoksunluktan muhtemelen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kıskançlık çoğu zaman “bende yok, onda var” duygusundan besleniyor canını sıkan da bu aslında 😕 İnsan kendi emeğini, değerini görmeyince başkasının sahip oldukları batmaya başlıyor. Türkiye’de ekonomik sıkışmışlık, adaletsizlik hissi de bu duyguyu artırıyor. Elindekine şükredip emeğine odaklanan insan daha az kıskanıyor, daha özgür oluyor 😊✨