En çok kızdığıniz şey nedir neye asla tahammül edemez siniz?

Ben saygısızlığa tahammül edemem, saygı 1. kuralım. En önemlisi, kişi sevmek zorunda değil ama saygı duyulmak zorunda.
En çok kızdığıniz şey nedir neye asla tahammül edemez siniz?
Cevapla