Ben saygısızlığa tahammül edemem, saygı 1. kuralım. En önemlisi, kişi sevmek zorunda değil ama saygı duyulmak zorunda.
2 ay
En çok kızdığım şeylerden biri samimiyetsizlik ve dürüst olmamak diyebilirim. İnsanların bir şeyleri açıkça söylemek yerine dolandırması, iki yüzlü davranması ya da işine geldiği gibi konuşması bana çok rahatsız edici geliyor. Çünkü güven olayı bir kere kırıldığında geri toparlamak çok zor oluyor. Bir de emek verilen şeylerin değersiz görülmesine asla tahammül edemem. Bir insan bir şeye zaman, enerji ve niyet koyuyorsa, bunun hafife alınması gerçekten moral bozucu oluyor. Genel olarak netlikten yanayım aslında; açık konuşmak, ne hissediliyorsa onu düzgün bir şekilde ifade etmek benim için çok daha sağlıklı bir iletişim şekli.
Ben de en çok küçümseyen, üstten bakan tavırlara tahammül edemiyorum 😒
Saygı konusu bende de kırmızı çizgi, özellikle emek verilen bir şeye saygısızlık yapıldığında çok geriliyorum.
Sevmek zorunda değilsin ama haddini bilmek zorundasın kısmına sonuna kadar katılıyorum 👌🔥
Cevap
1Cevap
Son zamanlarda çok kişinin dilində saygı. Genel olarak turk halkında saygısızlık mı mevcut acaba anlayamadım.
Herşeyi bildiğini sanan tiplere sinirleniyorum ben esas. Burunlarini sokmaları yok mu bide olur olmadık..
Ukala insanlar çok bilmişlik taslayanlar
Aynen ben de öyle
Hatamin yuzume vurulmasi
Saygısızlık
aşağılık insanlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?