Lapa lapa kar yağıyor inanır mısınız😅🤷♀️ şimdi kahvaltıyı kim hazırlayacak ya🤦♀️

Lapa lapa kar yağıyor inanır mısınız😅🤷♀️ şimdi kahvaltıyı kim hazırlayacak ya🤦♀️

Günaydın, iyiyim çok şükür. Bugün öyle büyük bir planım yok, biraz kafa dinleyip günü sakin geçirmek istiyorum. Bazen en güzel tatil, hiçbir şeye yetişmeden rahat rahat yaşanan gün oluyor.
Günaydın Leviathan 😄 lapa lapa kar mı, mis gibi romantik hava var orada şu an 💙
Bence kahvaltıyı en üşengeç kimse o hazırlasın, kural bu 😜 Şaka bi yana, hızlıca sahanda yumurta + çay yap, yanına ne bulursan koy, “açılış kahvaltısı” de geç. Sonra battaniye, sıcak bir şey ve pencere kenarı keyfi… Benim plan direkt o bugün 😌☕️❄️
Cevap
26Cevap
Güne keyifli başladım planlar filan yaptım. Hepsinden vazgeçtim iş de takılıp film izler uyurum.
KS**
Günaydın işteyim yağmurlu bir hava şimdilik şirkette oturuyoruz. Belki kaza yapan olursa çekmeye gideriz haha
günaydın planım yok
Tatil günü erkenden uyanmak tam bir dram🙂
Ruh halime göre artık plan kurmayı bıraktım her şey spontane
Toplantıya gittim 6 da uyandım sunumlarımı kontrol ettim nasıl olayım eve geldim bir uyumuşum şimdi uyandım 😬😁
Güneş gidincede soğuk başlıyor buralarda.
Güneşli sıcak bir güne başladıktan sonra.
Yorucu ama güzel bir gündü.
Hala devam ediyor.
Tünaydınlar ( kar mı yağıyor orası neresı) burada hava güzel neyseki 🙃 bugün yarım gün çalışıyorum gerisi sonra spontane plan yok
Hafta başında geçirdiğim rahatsızlığımı yeni atlattığım için çok gezemeyeceğim. Bir boza yiyip eve geçeceğim.
Alışkanlık oldu hafta içi 6 da kalkınca hafta sonu en fazla 8e kadar uyuyabiliyorum. Bugün ev işlerini yaparım ailemle zaman geçiririm
Günaydın. Kardan bıktım güneşi özledim. Yeter bence. Planım yok. Kar çok yağarsa iş yoksa ev. Kahvaltıyı sen hazırla bizi de misafir et.
Gündüz uyku gece iş güç. Gece vardiyasında çalışıyorum çünkü :)
Müthiş gök gürültülü Şimşekli bir hava.. misss
Keşke tatil günü olsaydı.. biz köleler için sıradan bir gün :))
Bugün arkadaştan güzel mesaj geldi bakalım enerjik hissediyorum
Ortaköy yapacam bugün biraz geziyim diyorum.. alışverişte yapmam lazım.
Kar görmeyecegiz uzun süre burada. Tadini cikar derim. burada hava açık ama serin, tadi yok yine.
Kendimi dolandırılmış gibi hissediyorum hafta sonu erken kalkınca
Kar mi 😵😵💫
Ciddi olamazsin
Yatıp dinlenmeyi düşünüyorum
Günaydın, ders çalışacağım.
Karın tadını çıkar sonra çok özlersin
Gec uyandim. cay faslindayim
Ahh ne hoş oralara ışınlanmak isterdim. 🥲
Günaydın bugün için bir planım yok
Öğlene kadar çalışacağız
Günaydın sanada evdeyim planım yok.
Planım yok işe gideceğim..
Anlık gelişiyor bir planımm yok
Günaydın ama tatil günü değil
Günaydın hayırlı sabahlar
Günaydın çalışıyorum
Hava durumuna aldırmadan gezme planladık
biz full çalışıyoruz bize tatil yok
Kar mı. Orası neresi öyle.
Ben ise çalışıyorum
dumanı üstünde tokat yağlısı gönderiyorum
Sabahakadar telefona bakacam sonra gün boyu uyucam
Çok sıkıcı günler ya
Sadece çalışmak
Uyumak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?