herkes günlük programını enn ince detayına kadar yazsın🤓 uykunuzu güzelce aldınız mıı, kahvaltıda ne yiyeceksiniz, dışarıda ne yapacaksınız, evde ne yapacaksınız vs. vs.
Hakkınızda her şeyi bilmek istiyorum.. bu aşk değil de nedür?

herkes günlük programını enn ince detayına kadar yazsın🤓 uykunuzu güzelce aldınız mıı, kahvaltıda ne yiyeceksiniz, dışarıda ne yapacaksınız, evde ne yapacaksınız vs. vs.
Hakkınızda her şeyi bilmek istiyorum.. bu aşk değil de nedür?

Sevgili günnük nasılsın, iyi misin?
Ben bugün yağmurlu bir sabahı az kalsın kaçırayazdım.
Erken bir vakitte uyanıp, yağmurun başladığını anladığım an bi kahve yaptım kendime, sardığım sigarayla tükettim.
Bi aksilik çıkmazsa bugün ölmeyeceğim, ölmezsem çok sevineceğim 😌.
Yine de ne olur ne olmaz diyerekten annemi arayacağım.
Dışarıya çıkıp, en sevdigim tatlıdan da yemek istiyorum.
O vakte kadar yağmurun dinmesini bekleyip, çay içmeyi ve bir şeyler izlemeyi düşünüyorum.
Akşam tatlı sefası ve birkaç tanıdıkla güzel bir sohbetten sonra eve dönüp, kirli sepetini boşaltmam gerekiyor, yalnızlık zor 🤷🏻♂️.
Tüm bu hayallerimi gerçekleştirebilirsem seninle yeniden buluşup, vasat bir günde başıma gelen tüm saçmalıklardan bahsetmek istiyorum.
Benden sıkılmıyorsun değil mi? Ben de öyle düşünmüştüm.
Hadi ben kalkayım artık, farkettiysen henüz yüzümü bile yıkamadım...
Ya valla bravo be işte beklediğim görüş🐣. Ölmezsen tekrsr dönüp güncelle
Cevap
23Cevap
Günoo Alice hiç planım yok maalesef. bir ara öğlen dışarı çıkacağım o kadar
Barış dikkat et dışarısı buzz
Teşekkür ederim mont giyerim Ankara baya soğuk
Uykum var hala, akşamdan kalmayım, kahvaltı edeceğim birazdan 🥱
Gündemimde tek plan var onu uygulayabilirsek gerisi gelir ya :D
Hadi inşşş
Okyanus'ta Tayfun'a denk gelmiş gemi mürettabatı gibi uyandım.
Haftasonu için hiç güzel bir his değill
Buzz gibi yağmurlu bir güne uyandık. Bitirilmeyi bekleyen kitabımı okumayı düşünüyorum bugün
Oyş huzuuur
Sana da güno bugün bi üye bana sinirlendi oysa ki altı üstü bi replik yazdım sadece 😇😂
Hııı öyle evet
Fark ettimm
Görmüşsündür ben yıllardır burdayım
Güno ne demek yahu? Türkçede öyle bir sözcük öyle bir ifade mi var? TDK ye sormak lazım!
Bana sorun tdkya niye soruyorsunuz soruyu ben sordum benim dilim bu
Ben de onu diyorum hanımefendi öyle bir dil yok! Yahu desenize sabah sabah bu yarattığın gerilim nedir kusura bakmayın ya ben gittim keyfinizi kaçırmiyim
Yoo niye kaçırasın ahsjs
Keyfiniz kaçmıyorsa ben size bir sabah kahvesi ısmarlayım o zaman gerçi ben kahve içmiyorum ama ya da siz ısmarladim sayın afiyet olsun neseniz bol olsun ben canım sıkıldığı zaman saçmaları öyle ne yapayım durduramıyorum kendimi
Yağmurlu bir havaya uyandım çalışıyorum ve günün bir an önce bitmesini istiyorum çok uykum var
Aaaa bitmesin ya
Benim yapacak çok şeyim vaarr
Denicem😶
Sana da
Ksye baktım kahvaltı yaptım sonra oyuna girdim oyun bitti tekrar ksye girdim sonra banyo duş dizi film keyfisi yemek falan olacak
Güzel uyandım planım çalışmaktı ve o plana sadığım 😂
Günaydın yağmurlu bir hava var. Akşama hediye alıp doğum gününe gideceğim.
Her gün olduğu gibi bugün de evde sabahtan akşama kadar sıkılarak bunalarak yaşamaya devam edeceğim
Kahve, müzik, yağmur, KS 😃
İstanbul'da fırtına var. Dışarı çıkmayı düşünmüyorum.
İş ve akşama pijama partisi günüm var paralancam 😂😂😂🥰🥰🥰
İsdihparatçı mısın :D
Şşş herkesin içşnde demee
Nirazdan karı avına çıkacağım
Balık mıyız oğlum biz
Azeriler balık diyor, yabancılar davuk ama ben yawri ceylan diyorum 😌
Yağmurlu bir güne başladım. Günaydın :)
Dışarı çıkıp su birikintilerinde zıpla hemenn
Tüh be
Almadığınız için tüm gün evde oturucam şimdi🫠
Çay keyfi yapayım daha iyi olur
Yağmurlu bir günee
Günaydın bir planım yok
Çarşıya incektik ama hava müsait vermicem gibi🐍
Günaydınlar iyi sabahlar
Günaydın inşallah daha uyuyacagiz
Bütün gün yeni manita ile yataktan çıkmam 😁
Bu hava şartlarında dışarısı zor gibi
orada camı tıklatan kutup ayısı var mı
yaptık bir şeyler yav
Güno 😎
İyi akşamlar ablaaa
Günaydın
Planım yok
Yağmurlu
Aynı sabaha uyandım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?