Sanki her şeyi en ince detayına kadar görüyormuş gibiyim
2 ay
Sanki her şeyi en ince detayına kadar görüyormuş gibiyim
Cevap
2Cevap
tüketmez
herşeyin sonradan farkına varmaktansa , direkt farkına varmak her zaman iyidir
Ama inanilmaz bi düşünce hizi var buda anda kalmami imkansiz kiliyor
sonradan dank edince canım hissediyorsun ya , ben öyleyim mesela şu an ve kendime olan saygım zedeleniyor. Anında çakmak anında uygulamaya geçmek demek. Herseyin hızlısı makbul , boş ver anda kalma ama kendine saygını kaybetme takkk karşılığını ver
Piskolojik olarak sorunluyum yani ne yaparsam yapayım tam olarak iyi hissedemiyorum
sen herkesin iyi hissettiğini mi sanıyorsun? önce bunu normalleştir. kendine sorunlu yaftası yapıştırırsan seni hiçbir psikolog iyi edemez.
Hayir piskolog onayli zaten
psikoloğa sen ne anlatırsan ona göre tanı verir. ben sorunluyum ben sorunluyum dersen zaten iyi hissedemezsin ki haz almazsın hayattan. bizi biz hasta ediyoruz, sadece biz kendimizi iyi edebiliriz.
Hayir benim kendimden degil tramvadan
Bazen cahil olmak lazım
Keske
Tükenir
Evet
Ben tükendim
Bende tükendim ne tesaduf
Evet
Tam bir lanet keske cok aptal filan olsaydim
Tüketir
Tuketiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Evet, tüketebilir; zihnin hiç dinlenmiyormuş gibi hissedebilirsin 😔 Sürekli analiz hâlinde olmak, özellikle de başkalarının göremediği detayları görmek, bir süre sonra hem duygusal hem fiziksel yorgunluk yapar. Arada kendine “bilerek görmezden gelme” izinleri vermen çok kıymetli. Dikkatini bazen bilinçli şekilde keyifli, basit şeylere çekmeyi dene, beynin de dinlensin 😊