Güncellemeler
2 ay
İçlik giyen insanda da p**içlik olmuyormuş yazın bunları bir yere lazım olur 😂😂
Cevap
15Cevap
doğru değil
Yo ısırıyorlar benim kafamın derisini ısırdı ağzında kaldı

Isırırım
Kufurmu ediyon bize ben anlamadım bsjsjdbdjs
Köpek değilim ısırmam
Yoo ısırırım
Isırmıyor derken 🙄😂
Neylik oluyor 🤔😃
Hatta aşıları da tammış
Isırmak kötü değil ya
Isırmıyorsa etmem ben 😅😅😅
Evet doğru
Isırıyorlarr
Isırmıyorum 😀😀
Anasını bile neyse
Yalan bence
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İltifat alınca utanmak çoğu zaman saf ve tatlı bir mütevazilik göstergesi oluyor 😊 Ama utanıyor diye kimseyi masum ilan etmeyelim, herkesin içinde minik bir yaramazlık da var 😏 Sen muhtemelen o utangaç ama içten içe iltifattan hoşlanan taraftasın. İltifatı al, gülümse, “teşekkür ederim” de, gerisi zaten kendiliğinden akar 💫