Vasıfsızca son derece alt kesim kokan tavuk mu plastik mi ne olduğu belli olmayan ekmek arası şeyi yemek sizin özgüveninizi duruşunuzu vs bozmuyor mu ya
Güncellemeler
+1 yıl
Ya fakir arkadaşlar şurda bir anlaşalım. Ben kötü döner yedim yemedim değil bu. Ben döner yemem yemiyorum zaten. burada döner yemenin fakirlikçe bişey olduğunu söylüyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben utanmıyorum
Yiyor musun Barış
Yiyorum knk
Bozmuyor küçükken hastaneden her çıkışım da ilkokulda lisede hatta üniversitede bile yiyorum. Yemeye de devam ederim bu yuzden de fakir değilim nokta
Özgüvenin tavukla alakası yok ki. Aksine tavuk yedim diye düşmüş hissetmez kendini özgüvenli biri. Yanlışın var.
Bence sen kötü döner yemişsin. Mükemmel yapan yerler var.
Döner yemem ki ben
Döner yemek fakirlik falan değildir ve Türk kültürünün bir parçasıdır 👌🏻 bu arada en ucuz döner bile olmuş 50 TL kskskdkd
Fakir olmanın en güzel yanı döner iyi ki fakirim dkdmdkdkdkdk
Utanmıyorum asıl her şeyi eziklemeye çalışanlar utansınnn ;)
Hayır aksine mutlu ediyor😋
Ciddi misin birananasaldırdım :D
Baya ciddiyim
Pahalı dönerleri de mi beğenmiyorsun? Tavugu ekmeksiz yiyince zengin işi oluyor yani
Ay herkesin de her konuda fikri var xd
Yemişsin tabi 5 liraya. Tabi beğenmezsin
Hayır niye utanalım
Fakirce çünkü
Eee nolmus fakirce olunca
Hayır bozmuyor yicem
Fakir misin
Evet ejwkwkwk
Döner gibisi yok mis