Bipolarım var, 27 yaşındayım, ailemin hayatımı kontrol etmesi sizce normal mi?

Merhaba, bundan 4 sene önce bipolar hastalığı tespiti konuldu, üzerine duygu durum bozukluğu hastalığım da var. Neyse, konuya gelelim, ailem yeni arkadaşlık kurmamı, sevgili yapmamı, benim istediğim işte çalışmamı istemiyorlar. Ben nerede doğruyu yanlışı görüp kendi kararlarımı vereceğim? 27 yaşındayım, kukla gibiyim. Dükkan açtım, satmak zorunda kaldım, 3 sene baskıya ancak dayandım. Lütfen yardım edin bana.

Bipolarım var, 27 yaşındayım, ailemin hayatımı kontrol etmesi sizce normal mi?
Cevapla