Sorunun nedeni ben ben ben skfkdkdkd. Çok hiperaktif ve yerinde duramayan, hep bir hareket olsun isteyen biriyim. Neşeli de sayılabilir;D
Peki erkek/kadın, sizin için rahatsız edici mi bu durum?
Sorunun nedeni ben ben ben skfkdkdkd. Çok hiperaktif ve yerinde duramayan, hep bir hareket olsun isteyen biriyim. Neşeli de sayılabilir;D
Peki erkek/kadın, sizin için rahatsız edici mi bu durum?
Cevap
7Cevap
sorun olmaz
Ben hiperaktif birisiyim benim için sorun yok onuda çıldırtırım jxkdnnxs
Tamam iste bu tipe tam dayaklık diyorlar. Boy tokatı koyduğun gibi tum aktivitesini bitiriceksin.
Sıkıyorsa koy kardeşşşş dbddndn
Kendimden bir tane daha istemiyorum
:>>>
Erkeklerde sıkıntı sevmiyorum öyle tipleri
ama nedeennn
Çocuk gibi ahmak oluyorlar ben daha ağır abi seviyorum sanırım:)
hak verdimm
Bence güzel bi detay
Olmaz
Sorun olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence çoğu insana bu haliyle çekici bile gelirsin 😊 Enerjik, hareketli, neşeli insanlar genelde ortamın atmosferini yükseltir. 🙌 Ama herkese iyi gelmeyebilir, daha sakin karakterler bazen yorulabilir. Önemli olan, karşındakinin sınırını fark edip ayar yapabilmen. Kendi enerjini sev, sadece dozunu iyi kullan yeter 💫