Hayatınızda aşşırı hiperaktif bir kadın/erkek olması sorun olur mu?

Sorunun nedeni ben ben ben skfkdkdkd. Çok hiperaktif ve yerinde duramayan, hep bir hareket olsun isteyen biriyim. Neşeli de sayılabilir;D

Peki erkek/kadın, sizin için rahatsız edici mi bu durum?

Hayatınızda aşşırı hiperaktif bir kadın/erkek olması sorun olur mu?
Cevapla